Gå til innhold

Kjenner dere ofte spark nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går snart over i 17 uke nå...har kjent til den lilles spark noen ganger men det er mest hvis jeg sitter bøyd framover og har litt trange bukser i livet...men synes da at man skulle begynne å kjenne det litt mer regelmessig...? eller??Hvordan er det med dere som er ca like langt uti svangerskapet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm er 19 +5 å merker lite.. Trudde at etter UL skulle jeg kjenne masse ,men har foranliggende morkake og det er min første så da tar det litt tid.. den lille sparker nokk snart.. trur jeg har kjent noe når jeg har lugget på rygg ,men er ikke sikker såe.. Nei det er ingenting som sier det noen kjenner det tilig andre langt ut i uke 20 så.. det kommer nokk mer skal du se:-)

Skrevet

Jeg kjente litt små kiling i uke 17..og det var slettes ikke regelmessig. Kunne gå dagesvis uten at jeg kjente en ting!!

Er nå i uke 22 og kjenner krafitge fine spark hver dag... da gjerne i perioder fra en halv time til en time hvor det er mye bevegelse hele tiden. Det sies jo at noen ikke kjenner noe som helst før i uke 24!! Så du er heldig som kjenner noe så tidlig:) Gled deg over de stundene... det blir flere av dem.. jeg lover!!:)

Skrevet

Hei du!!

Jeg er 23+1 idag og begynnte vel og skjønne at det var nurkene som ga tegn fra seg rundt den tiden der jeg også men det var ikke ofte nei...Dro seg opp litt etter hvert og jeg tenkte herregud noe så deilig. Men nå igjen har de roet ned litt og det er så vidt jeg kjenner no..Var jo på på sykehuset igår også jeg dah syns jo det var så merklig da jeg hadde kjent de hele tiden siden da men plutselig var det nesten ingen ting.. Men men der var alt i den skjønnest orden, jm sa det nesten var litt merklig at jeg ikke kjente de mere for de var veldig aktive!! Fikk også vite sånn ca vekt på de nå..Var jo bare så herlig og se dem igjen :) Så jeg trur ikke de skal trenge og bekymre deg nei..Men kan skjønne situasjonen din. Ikke noe morro...

Skrevet

jeg er i uke 21. her sparker det som bare juling, hele dagen. det er nok bare det at alle kroppene er forskjellige.... alt er nok bra med babyen!

Skrevet

Jeg er 18 fulgåtte uker i morgen, og jeg kjenner tydlige spark hver dag:) Har kjent det utenpå magen også i noen dager :D

H*n sparker mest om kvelden, da er det "fotballkamp" inni der;)

Skrevet

Jeg har ikke kjent liv ennå, er 17+6. Håper jeg kjenner noe snart!

Skrevet

Er 18+4 i dag og har kjent liv hver dag denne uken. Men da må jeg sitte helt rolig - ellers legger jeg ikke merke til det. Det er mye kraftigere nå enn i begynnelsen av forrige uke - da var det veldig vagt.

Skrevet

Jeg er 15+4, kjenner bevegelse daglig, spesielt om kvelden når jeg har lagt meg.. Har gjort det nærmere 2 uker nå. Dette er mitt andre barn, med første kjente jeg ikke før uke 17-18..

Skrevet

jeg har å kjent liv en stund..er 16+4 nå og kjenner det daglig.. har kjent det i noen få uker nå.. dette er også min andre. kjente ikke liv før jeg var langt på vei med første..

Skrevet

Jeg er i uke 27 og kjenner det hver dag. Men det tok tid! Pga den morkaken foran så kjente jeg ikke så mye før uke 24/25, bare litt bobling og kiling. Men i morges våknet jeg av spark, hadde hånden på magen og trakk den til meg i halvsøvne fordi det var "noe" som beveget seg inni meg hehe. Måtte le da jeg våknet da, vesla var liksom ikke så mye å være redd for ;-)

Skrevet

jeg er i uke 21 og kjenner spark daglig, men det er veldig uregelmessig.. enkelte dager er det mye, andre lite.. som .feks på fredag formiddag var det mye leven, men i går ingenting... men det kom noen romsteringer på kvelden, da..

men det er godt å kjenne at sparkene blir stadig sterkere og sterkere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...