Gå til innhold

God Twilight-helg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen - vet det pleier å være rimelig laber helge-aktivitet på tråden, men tenkte nå å si hei likevel. Gubben har dratt på jobb og jeg har begynt helgepuslingen, satt på klesvask og oppvaskmaskin og planlegger forsiktig julepynting og kanskje også baking? Glemte å kjøpe pepperkakedeig i går, så det blir kanskje bare noen kryddermuffins eller noe, men det er jo også godt:) Ellers vil jeg bare offisielt klage over været - hva slags advent er dette her, med 8+ og regn????

Men stjerna kommer opp i dag, okkesom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har rett i det med lite aktivitet ser jeg.Sov en blund i ettermiddag og kobler av med med biming på kvelden mens mann og barn sover. Skjer masse kjekt i disse adventstider. Vi har hatt skikkelig juleprogram idag med veslejenta: juleteater, pepperkakelandsbyen og lysfesten i sentrum av Bergen ( i pøsende regn). Hun spretter forøvrig opp om morgenen fordi det er så spennende å åpne julekalenderen. Etterpå satt hun med ytterjakka på i en halvtime og ventet på at besteforeldrene skulle stå opp så hun kunne løpe bort til dem og få en liten adventsgave der også :)

Adventspynten er på plass og det er koselig inne mens det lyner og tordner noe voldsomt ute nå. Imorgen skal julegrana i borettslaget tennes og jeg skal på julekonsert i kirka om kvelden. Skikkelig førjulshelg!

Fortsatt god helg til alle sammen!

Skrevet

Herlig helg her så langt også :) Været har faktisk ikke vært så ille, men det er jo 6+, og det er ikke akkurat adventsvær nei... stjerna er forøvrig hengt opp, det er tatt ut to nelliker av advendsappelsinen, og jeg har hentet fram alt det lilla som skal legges og stilles fram imorra. Gleder meg! Jeg, lilletrollet og mormor har vært på julemesse idag, kjøpt to par ullvotter til barnehagebruk - et par røde og et par rosa (selvsagt). Som om jeg ikke hadde julestemning nok i det forvirra hodet mitt fra før... hjalp ikke noe særlig å trø rundt blant nisser og engler og julebakst osv. Kjempekoselig :)

Skrevet

Høres ut som dere også har det trivelig og adventete (hvis det kan kalles et ord) - her er spisestuebordet dekket i innpakningspapir og alle julegavene som skal sendes ut av landet - må få dem av gårde denne uka. Tenkte å male julekort til besteforeldrene med LT i dag, har lagt alle bakeplaner på hylla siden jeg glemte å kjøpe mel i går. Han er forresten meget fornøyd med adventsstjernen, selv om han sterkt hevder det er en sjøstjerne...

Kos dere videre, så snakkes vi vel mer til uka;-)

Skrevet

Hei på dere jenter.....

Har vært borte fra dataen i to dager nå... Føler meg nesten flink...

I går dro vi på julegrantennting, på barnas julehus og var ute og spiste middag. På kvelden hadde vi gjester, vi satt og spillte Risk til to i natt..

Sambo var rent imponert over meg, siden jeg stort sett sovner halv elleve hver kveld.... Vært en fin helg... Skal på julefest m unga i dag også, og i morgen er det juleavslutning på skolen....Mye som skjer, men tiden går jo..... Skal først på igangsettings akupunktur i morgen tidlig, så vi får se hvordan kvelden blir.... Fint å sitte i gymsalen på skolen med rier......ehhhh..... Akupunktøren sa at de fleste det funket på måtte på sykehuset etter 2. eller 3. gang.... MIn 2. Ønsker dere en fortsatt fin helg, så prates vi.......

Skrevet

Hei hei og god morgen ;o))))

Vel, klager jeg også... Åssen desember er dette.... Så "varmt" og null snø. Nesten litt trist syntes jeg. Tiden flyr og jeg har sååååååå mye jeg skulle ha gjort før jul... Stresser meg litt over det. Har litt julegaver igjen, masse opplæring på jobb før permisjon, vi er midt i oppussing av kjøkkenet hjemme og på toppen av alt sa jordmor på onsdag: Den lille er klar til å komme ut. Hodet er festet osv (noe som er uvanlig på 4 gangs)

Nå krysser vi bare fingrer og tær og håper den lille holder seg der inne til etter jul ;o))

I dag er det første advent og stjernen skal opp. Kos blir det :;o)

Ønsker dere alle en flott søndag ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...