Gå til innhold

Noen fra Telemark her i tyveårsalderen?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er helt ny her inne, håper jeg får lov å forbli her også. Har nettopp fått 6-7 positive tester de to siste dagene, litt svakere enn kontrollstreken riktignok, men jeg ser dem godt. Tester på nytt i morgen tidlig 3 dager før ikm. Lurte på om det var noen andre her fra Skien eller Telemark? Er første i vennegjengen som blir gravid, og kunne derfor tenke meg noen flere å bli kjent med som bærer på samme hemmelighet som meg:) Jeg er 22 år og fra Skien.

Fortsetter under...

hei det er juni-baby her i gården denne gangen ja! men jeg får ikke byttet nick! skulle egentlig hatt en liten gutt i september men han ble født 1.mai. vannet gikk plustelig å det gikk ikke ann å redde han. jeg var da 19 uker på vei!! forferdelig trist men trøster meg med masse bilder av han. så ser jeg bare framover til at den nye håpefulle skal komme!

ja jeg er heldig som har ei rampe jente fra før av! ho sprer mye liv ja! ho går i barnehage å kommer hjem med nye ord å sanger hver dag! kjempe koselig selv om hun kan være litt av en "dritt unge" mange ganger! hi-hi

har dere prøvd å få barn lenge?

veit du når ca du har termin, for du har vel ikke vært hos legen enda eller? vi har termin fra 14-20 juni dem kunne ikke si det nøyaktig, å jeg husker ikke sist jeg hadde mens. for blødde masse etter aborten å mange småblødninger etter det så da er det så vanskelig å si!!!

koz juni-baby ikke

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...