Northernlights Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Jeg gjør det enda. Flere ganger på natta (fy-fy,jeg vet det, men han roer seg ikke ned ellers), og ca tre ganger per dag. Han er 13 mnd gml.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 JEG!! Ammer sånn 3 ganger om dagen+...kremt...natta...) Luken er snart 13 mnd
Northernlights Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2006 Det er noe med disse smaa Lukene tror jeg =)
#Ariadne# Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 ammer enda jeg ogsaa.. hun er 16 mnd.. ikke noe paa natta, men blir en del paa dagen.. men, vi koser oss med ammingen begge to, =)
alvis Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Du lurer på hvor mange ammer fremdeles......jeg gjør ikke det men hadde lyst å svare likevel:) Jeg sluttet å amme da gutten min var 15 mnd, nå er han 17 mnd. Jeg var så sliten og tynn og trett. Det gikk veldig bra å slutte, noe jeg ikke hadde trodd på forhånd.
prysseluskan Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Jeg ammer snuppa på 14 måneder. Både dag og natt... Har forsøkt å slutte på natten, men det er sannelig ikke lett. Her ei natt utbrøt hun med et sukk "pupp, mamma..." litt fortvilt over at jeg ikke skjønte at det verken var vann eller smukk hun ville ha.
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Ammer masse enda både dag og natt. Han er blitt 12 1/2 mnd nå.
yasmina Skrevet 2. desember 2006 #8 Skrevet 2. desember 2006 Jeg også.... Men feil barn da, eldstemann på 21 mnd ammes ikke, men minsten på 6 mnd gjør. Har ammet i ett nesten fra han på 21 mnd ble født da.
Dugong Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 Eg ammar ettermiddag og ein gong om natta. I helgene ammar me om morgonen. Er veldig lei av nattamminga, resten går greit. Kvar gong me skal ha nattavvenning er det noko som skjærer seg. Fks denne helga, i går kveld ho hadde ho feber, og då orka ikkje eg å la ho skrika.. Så me får sjå kor lenge eg held ut!
moccan Skrevet 2. desember 2006 #10 Skrevet 2. desember 2006 Hei ) Prøver å slutte å amme siden jeg er gravid, men det vil ikke tulla mi. Hun er 13 mndr. Får ikke pupp om natta (Jippi!! Hun sover nå hele natta). Blir om morgenen og litt på dagen. Hun ville nok hatt enda oftere, men prøver å friste henne med annen drikke/mat.
~chess~ Skrevet 2. desember 2006 #11 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har akkurat sluttet å amme gutten min på 14 mnd, fordi han ikke er interessert lenger. Hvis jeg drar opp genseren drar han den bare ned igjen og ler.. Litt godt og litt trist...
Frysh Skrevet 2. desember 2006 #12 Skrevet 2. desember 2006 Jeg ammer enda ja,og poden er 15mnd.. Ammer en del om natten,ikke så mye om dagen..... Koser oss med det ennå....
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #13 Skrevet 3. desember 2006 Sluttet for to dager siden. Han fikk litt kos morgen og kveld, men tilslutt var han ikke interessert lenger. Litt vemodig i og med at det er siste gangen jeg ammer- skal ikke ha flere barn- tror jeg:) Han er 13 mnd.
Bomsedeisi Skrevet 4. desember 2006 #14 Skrevet 4. desember 2006 Jeg ammer ennå, jenta mi blir 18 mnd. om 2 dager. Hun får ca. 4 ganger pr. dag. Ikke natt, men det fikk hun til hun var 16 mnd....
Ranveig R Skrevet 4. desember 2006 #15 Skrevet 4. desember 2006 Eg ammar enno, småen er vel 14 mnd gamal. Amma om natta fram til han flytta på eige rom ved ca 13 mnd - då begynte han å sove natta igjennom. Veeeldig deilig! Men han våknar i 6-tida og kjem opp i senga til meg, får pupp og søv vidare eit par timar. Om dagen er det mykje småpupping, kan kjem veldig veldig ofte bort til meg og utbryter BEPP! og skal opp på fanget. Men det er ikkje mange sekund han har tålmodighet til å suge. Kanskje han berre vil forsikre seg om at dei ikkje har forsvunne sidan sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå