Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ser du fikk vite på ul at du har termin 5.mai. Likevel sier du at du er over 20 uker.. hvordan kan de stemme? Jeg har termin 3. mai, og jeg er 18+3 idag *hmm*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei...jordmoren sa at jeg er nå i mine 20+2.uke.og med termin 5 mai...

jeg skjønner ikke helt greia nei...

men når mener du jeg burde ha termin da? skjønner ikke hvordan jeg skal regne lenger jeg

Skrevet

Hei:-) nei det stemmer ikke:-) jeg har termin 23 april å er 19+5 i dag er 20 fullgåtte uker på mandag.. visst du er 20 +2 skal du jo ha termin i april rundt 19/20 april.. har du vært på UL da?! hør med jordmor det hørtes merkelig ut.. hmm

Skrevet

Ser at du har vært på UL, har du satt inn datoen din her på bim?! da får du jo riktig antall uker... for du er ikke 20 uker med mindre du har termin i april:-)

Skrevet

nie nå skjønner jeg ingenting......var hos jordmor på ul og hun sa at jeg var 17+5(altså ungen var det) da er vel jeg 19+5 eller har jeg tatt så feil...dette var da forrige uke...så nå er JEG da 20+2...

jeg har også regnet ut at terminen burde være i april...

hjalp denne informasjonen noe

hilsen litt frustrert

Skrevet

Det står jo da på helsekortet ditt visst du har vært på UL når termin datoen er .. vi fikk 23 april, ble satt tilbake 3 dager... kanskje jordmor mente deg å ikke babyen.. ivertfall når jeg var pratet hun ikke om bebyen sine uker.. så sjekk helsekortet ditt, hva står det der da? termin dato?:-). når hadde du mens sist?!

Skrevet

det er siste mens som er noe uklar...jeg har vært på ul fler ganger pga jeg går til spesialist...så hver gang de har tatt ul da har de snakket om barnets uker..ikke mine uker..

men den ungen kommer når det kommer uansett da..hehe

men er jo litt fint å vite når sånn ca ting skal skje..hehe

Skrevet

Ja høres veldig merkelig ut, uansett har du jo fått oppgitt en termin dato på UL?!! Så du må jo forholde deg til den uansett ,det leger o.l gjør.. Ja lykke til uansett, fint å vite ca når den lille kommer;-)

Skrevet

jordmødre og leger snakker om dine uker. Sluttsummen er jo "etter skjema" 40 uker, og det er dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...