min første hjerteknuser Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 hei jenter, engang ble det nevnt en krem mot strekkmerker her, fra bodyshop. husket ikke navnet, så jeg var på bodyshop og fikk kjøpt en kakao-krem for mer elastisitet i huden... var det denne dere mente... setter pris på andre forslag, fordi er dette arvelig så sliter jeg!!! mange lykkeønskninger videre... min første hjerteknuser
chill+enda en til Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Den fra Bodyshop er nok Bodybutter. Iallefall den jeg bruker. Jordmor anbefalte meg den også, for det er visst mandelolje i den. Har også hørt at man kan bruke babyolje. Hvorvidt man faktisk slipper strekkmerker fordi man smører seg, er vel egentlig litt usikkert. Men smør i vei, for huden har uansett bare godt av det
kristin2 Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Anbefaler Decleor Tonilastil olje og krem. Kjempeflotte produkter som går nettopp på det med å forhindre strekkmerker.
Skilpadden Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 jeg fikk anbefalt Clarins Tonic Oil fra parfymeri, og vanlig babyolje, men det funket ikke på meg. Fikk masse strekkmerker de siste ukene. Har hørt mange skryter av kremene til body shop, så får håpe de funker!
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Hmm jeg fikk anbefalt cocoa butter stick fra body shop , den er lett å føre på å du slipper grisete hender osv, er så heldig at jeg har fått sendt en haug med kremer som er for gravide mot strekkmerker fra england så bruker de lamme sticken.. men om jeg får strekkmerker eller ikke gjenstår å se...:-)
godiva med 3 gull Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Har selv brukt og bruker Clarins sin. ikke et eneste strekkmerke her
ks23 med William og Lucas Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 hei du... Ikke for og være negativ..Men jeg hakke akkurat så veldig trua på disse kremene jeg..Det sies at dette ligger hormonelt i kroppen våres fra før av...Så hvor enn hvor mye du smører deg så kommer det om du ligger til familien din. Men du kan jo selvfølgelig være heldig også da og ikke få ett eneste merke..Tenkte veldig som deg jeg også men nå smører jeg meg bare med litt jordnøttolje inninmellom så jeg ikke skal tørke ut!! Ellers har jeg fått råd om og smøre meg med olivenolje også men det må jo bli for ferdlig klissete.. Hmm... Jaja håper dette hjalp deg litt på veg da
Milk2010 Skrevet 2. desember 2006 #8 Skrevet 2. desember 2006 Hei jeg har også kjøpt Clarins sin body treatment oil som jeg har fått anbefalt fra flere som har brukt den og som er kjempefornøyd. Har ikke begynt å bruke den enda men håper den funker på meg også, lukter uansett herlig og det er deilig egenpleie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå