supra-Embla kom 12.12 Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Nå har klokka bikka 24 og det betyr 0 dager til termin =) Så nå kan jeg begynne på overtiden........=/ Lurer fælt på når det er min tur.......????
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 snaaart, supra, snaaart!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx <------- fødestøv til deg!! klem, klem
Mary1- født victoria Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Gratulere med termindagen, tror jeg ;o) Håper det er din tur snart!
hønepøne;-) Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Oi kanskje det skjer noe i løpet av natten, så du blir en av de få som føder på termindato?! Noen må gjøre det også Det er din tur snart!!!!
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2006 Takk takk =) vi får virkelig håpe at nurket har skjønt datoen ja, m det trur jeg ikke.... Får vel bare vente spent, m hadde vært morsomt om hun kom på termin dagen da =) Vel vel, får fortsette litt til m husvasken =)
mammafor2gang Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer med termindato.................. )))) Sender fødestøv***************************************************************************************************************************************************************************************'' i morgen har jeg termin.... Tror ikke den lille har skjønt tegninga her i gården heller!! HALLOOOOO............. det er liksom meninga at du skal komme ut nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *smiler og roper veeeeldig høyt til lille vennen*
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #8 Skrevet 2. desember 2006 Grattis med termindag! Håper at babyen din skjønner at det er nå h*n skal komme. Jenta mi skjønte det ikke i går, og jeg tar fatt på overtid med friskt mot!
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2006 Jeg trenger alt av fødestøv som finnes!! Ikke skjedd noe som helst i natt, ikke antydning til noenting...ja ja, nå blir det vel bare å telle overtidsdager..
mamman til nyttårsbarn Skrevet 2. desember 2006 #10 Skrevet 2. desember 2006 hehe, du får bare gå deg en laaaang tur. Ta deg et bad, litt rødvin, litt sex etc. Kanksje det da skjer noe??
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 2. desember 2006 #11 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer med termindato!! Håper nurket dukker opp i dag, eller- uansett er det jo ikke lenge til da :-)
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 2. desember 2006 #12 Skrevet 2. desember 2006 oii,så spennende D blir nok din tur snart klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå