Gå til innhold

Endelig =)

supra-Embla kom 12.12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har klokka bikka 24 og det betyr 0 dager til termin =) Så nå kan jeg begynne på overtiden........=/

Lurer fælt på når det er min tur.......????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snaaart, supra, snaaart!! ;)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx <------- fødestøv til deg!!

klem, klem

Skrevet

Gratulere med termindagen, tror jeg ;o)

Håper det er din tur snart!

Skrevet

Oi kanskje det skjer noe i løpet av natten, så du blir en av de få som føder på termindato?! Noen må gjøre det også:)

Det er din tur snart!!!!

Skrevet

Takk takk =) vi får virkelig håpe at nurket har skjønt datoen ja, m det trur jeg ikke.... Får vel bare vente spent, m hadde vært morsomt om hun kom på termin dagen da =) Vel vel, får fortsette litt til m husvasken =)

Skrevet

Gratulerer med termindato.................. :)))))

Sender fødestøv***************************************************************************************************************************************************************************************'' i morgen har jeg termin.... Tror ikke den lille har skjønt tegninga her i gården heller!!

HALLOOOOO............. det er liksom meninga at du skal komme ut nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *smiler og roper veeeeldig høyt til lille vennen*

Skrevet

Grattis med termindag! Håper at babyen din skjønner at det er nå h*n skal komme. Jenta mi skjønte det ikke i går, og jeg tar fatt på overtid med friskt mot!

Skrevet

Jeg trenger alt av fødestøv som finnes!! Ikke skjedd noe som helst i natt, ikke antydning til noenting...ja ja, nå blir det vel bare å telle overtidsdager..

Skrevet

hehe, du får bare gå deg en laaaang tur. Ta deg et bad, litt rødvin, litt sex etc. Kanksje det da skjer noe??

Skrevet

Gratulerer med termindato!! Håper nurket dukker opp i dag, eller- uansett er det jo ikke lenge til da :-)

Skrevet

oii,så spennende :)

D blir nok din tur snart :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...