Gå til innhold

TIPS TIL ALLE ANGÅENDE GRAVITEST OG EL TEST LES HER

Anbefalte innlegg

Heisann.

Sikkert flere andre som har prøvd dette før, men tenkte å tipse likevel. Som dere vet sikkert er digitale CB tester og digitale CB el tester koster mye, og har en tips angående dette. Jeg har nemlig prøvd og det funker glimrende. Som dere vet finnes det persona tester som finnes på apoteket som koster 200 kr og som inneholder 8 testpinner. Alt dere trenger å ha er den digitale delen av CB gravitest og CB el test. Hvis dere vil teste om dere er gravid, så kan dere bruke disse persona pinnene som egentlig er el test. Dere putter den i gravitest digital, og den viser om du er gravid eller ikke gravid. Hvis dere vil teste om dere har el, så kan dere ta den digitale delen av CB el test og putte igjen persona testpinner i den el testen, så får dere en resultat. Jeg som gravid gjorde dette for å teste om det gikk, og det gjorde det. Testet positivt på digital CB gravitest med persona testpinner. Fikk søsteren min til å teste CB digital el test også med persona testpinnner og det funket glimrende det også siden jeg selv ikke har eggløsning mens jeg er gravid. Mindre bruk på dyre tester. Her har dere løsningen. Det funker garantert 99% som alle pakkene sier. Ikke tro på hva som er blitt skrevet på pakkningsvedlegget om at disse ikke fungerer på andre tester enn persona... for det gjør det. Det er samme ptodusent, som produserer CB. Lykke til. ikke bruk mye penger. HEHE

Fortsetter under...

Men jeg trodde at den digitale delen (på både EL og graviditetstesten) bare holdt for test pinnene som fulgte med, altså for eks 7 ganger for EL testen??? Men det er vel kanskje noe de bare sier da?!

Takk for tipset!

Jo altså de som ligger i pakken som følger med kan du jo bruke, både på el og gravitest. Etter at det går tomt i pakken slipper du og kaste de digitale delene som det blir sagt på pakkningsvedlegget. Da trenger du å kjøpe persona tester som du kan fortsette å bruke på begge testene..mye billigere synes jeg. Og du kan bruke persona som både gravitest og el test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...