Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Lurer på om det er noen med erfaring fra ahus her. Er det slik at man 'sokner' til ahus når man bor i skedsmo kommune? Noen som bor i samme omr med erfaring fra ahus kontra andre sykehus i nærheten?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 heihei:) er selv førstegangs så jeg har aldri født på a-hus men skal føde der i januar. har vært der en del ganger pga komplikasjoner og di er verdens søteste og snilleste mennesker der borte,ble så godt tatt i mot..! selv hører jeg til ullevål sykehus men der var det fullt,så ble jeg satt over til bærum men der var di ikke noe særlig koslige jordmor virka lei jobben sin og "streng" og grå..så da byttet jeg til ahus i håp om og bli bedre tatt imot.. har hørt di ikke har lystgass på a-hus og at man heller ikke kan føde i badekar...men utenom det så har di allt som på andre sykehus.. har hørt mye positvit om dem..men tror desverre ikke di har familie rom eller hotell..så du må nok bli igjen der alene om natten...men ta heller og spør nærmere om du lurer er litt usikker skjønner du.. klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå