Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Når man bor i skedsmo kommune, 'sokner' man til ahus da? noen som bor i samme område, med erfaring fra føden på ahus eller andre sykehus i nærheten? hvilke sykehus som er å foretrekke? er jo fritt sykehusvalg...
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Bor på den andre siden av akershus men tror skedsmo og den kanten hører til ahus ja... Men som du selv sier: er jo fritt sykehusvalg... Selv hører jeg til Fr.stad OG Ahus men skal føde på Ullevål for det blir nærmere...
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Jeg hører til ahus å skal til kongsvinger... Hvis du vil vite mer om sykehusvalg hadde jeg snakket med jormor eller fast lege jeg....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 er det en grunn til at du velger kongsvinger fremfor ahus?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Hei! Har to venninner som bor på kløfta, og valgte å føde på kongsvinger isteden, tror de var veldig fornøyd der. Hvis du trykker på fødested på venstre side her, kan du se hva de forskjellige sykehus kan tilby..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå