Elastica Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Går det bra med deg..? Er på nattevakt i helgen, men finner ikke ut hvordan jeg kommer inn på msn herfra ..sukk.. Har akkurat hjulpet den siste beboeren til sengs -så det er rolig for øyeblikket :-)
nattinatt Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Hallo vennen Kanskje det ikkje går då eller? Det må ligge på maskina seier mannen min, og det er det nok ikkje då.Ja håper dere får ei rolig arbeidshelg.Kan fort bli travelt om det blir noko ekstra.Go klem til deg
Elastica Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 Ja det er sikkert !! Er aleine med 24 stk. Så det kan fort bli mye å gjøre hehe... Ønsker deg også en riktig god helg vennen!! Kose deg masse med familien:-) Stooooooooooor klem xxx
nattinatt Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Ja det skal ikkje mykje til då,det er no heilt sikkert.Ja i morgon skal me til byen å kjøpe tarkett.Eg må nett spørre deg he he...ser du om mannen min tar seg ein pause frå jobb neste veke, slik at han får stå på med å gjere ferdig tilbygget fortere? I grunnen så er han så lei jobben sin no.Men eg seier at då må han begynne å sjå seg om etter ny.Det har vore lyst ut eitpar jobber i det siste(13.05.65)
Elastica Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2006 Du må bare spør når som helst vennen:-) Blir sikkert veldig flott det nye tilbygget -spennende med opp-pussing... Jeg vil si et litt usikkert ja på det spørsmålet. Dette fordi det ser ut som om han vil ta fri, men så får jeg opp at det blir en liten diskusjon om det..Men det heller mot JA. Ja det er ikke kjekt å gå rundt å være dritlei. Kan se ut som om han får et jobbtilbud om litt ,men at han nøler med å ta imot..
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 du kan logge deg på msn via nettet, maskinen behøver ikke ha den installert! www.msn.no og gå så på venstre side, klikk på web messenger! Kikker du på innlegget mitt også? Takk,,,
Elastica Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2006 Takk skal du ha Bare Ine :-) Finner ikke innlegget ditt men hvis du skriver et til meg så skal jeg svare deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå