Mamma`n til Sofie Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Jeg er i ett kjempedillemma for tiden. Tiden er kommet for å bytte ut saueskinnet med en pose. Aner ikke hvilken jeg skal velge for der er jo så mange å velge mellom! Lurer kanskje mest på dunposene, men de er kanskje dyrest? Hva har dere?
mai mammaen til to Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 vi har en ticket to heaven dun pose..den er kjempe deilig.... jeg liker veldig godt lammeskinnet, så jeg har lagt det inni... posen er vandtett og vindtett...
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Vi har pose fra Brio, den funker flott for oss:) Han er straks 11mnd, og varm, så jeg kler bare på litt ekstra på skikkelig kalde dager.
Mamma`n til Sofie Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2006 hvor lenge kan vi ha den da? gullet er straks 6 mnd..og hva koster den? gjelder også den fra brio..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har Odenwalder Lammy XL,er så fornøyd!! Den koster ca 2500; i butikken,men søk på Rita Holm på FINN.no hun selger de for 1800; Det er virkelig en god,lun,varm,vindtett,"vanntett"og super pose:O)
Mamma`n til Sofie Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2006 takk for flott svar :-) det skal sjekkes! men uff, det er mye penger da.. så det er litt greit at de varer noen år.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Det sies at den varer til 3 år+
Mamma`n til Sofie Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2006 står det baby nest på denne posen? møtte ei dame som hadde tvillinger, og jeg falt helt for posene de lå i .. den sto det baby nest på, og den kostet rundt 2500 kroner..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 Yepp,den er fra Baby Nest:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå