Luca Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Jeg skal ha ny mobil, og vil ha en 3G så jeg kan overføre bilder til pc. Savner å ha kamera for hånden som tar bra bilder, sjelden jeg drar med digitalkameraet...glemmer det. Så har jeg en venninne som alltid knipser med mobilen sin, og tar opp videosnutter, så vil det jeg også:-) Så etter å ha sondert litt, har jeg kommet til at denne må være bra....noen her med erfaring? Har vurdert Nokia sine også, N73 og 6630 var det vel. Venner jeg meg fort til en Sony Ericcson når jeg bare har hatt Nokia?
BizziBee Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har SonyEricsson telefonen og er superfornøyd. Kan legge til at jeg har hatt Nokia siden jeg begynte å bruke mobil som blir ca.... mange år siden..) Jeg var litt skeptisk pga forskjell på sms, ulike knapper osv, men overgangen var gjort på noen få dager. Super bildekvalitet og "smart" ordliste på telefonen. Jeg er av den oppfatning at hvis jeg må lese bruksanvisningen på telefonen, så er det en dårlig telefon, men har ikke vært nødt til å lese en eneste gang. høres ut som jeg jobber på Ericsson...hahahaha:)... nyfrelst, skjønner du ;-) Har mange fine bilder av snuppis på telefonen
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Enig med deg BizziBee ;O) Jeg har modellen før K800i altså K750i og er kjempe fornøyd,vil tro at K800i er enda bedre enn min!!
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 jeg har k800i er knall fornøyd,tar kjempe bra bilder:) vist jeg skal nevne et minus så er det litt kort batteritid men ellers helt superto:=)
MintCondition Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har! Jeg er vewldig fornøyd, spesielt med kameraet Du venner deg fort til SE, tok bare et par dager med banning og irritasjon over at knappene var på feil sted her...
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har!!! Er kjempefornøyd jeg også!!! Anbefales! Veldig bra kamera!
Luca Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2006 Du har den ja, ok da blir det vel bra bilder da.-) Takk for svar alle sammen, går nok for den tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå