Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ny mobil, og vil ha en 3G så jeg kan overføre bilder til pc. Savner å ha kamera for hånden som tar bra bilder, sjelden jeg drar med digitalkameraet...glemmer det. Så har jeg en venninne som alltid knipser med mobilen sin, og tar opp videosnutter, så vil det jeg også:-)

Så etter å ha sondert litt, har jeg kommet til at denne må være bra....noen her med erfaring? Har vurdert Nokia sine også, N73 og 6630 var det vel. Venner jeg meg fort til en Sony Ericcson når jeg bare har hatt Nokia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har SonyEricsson telefonen og er superfornøyd. Kan legge til at jeg har hatt Nokia siden jeg begynte å bruke mobil som blir ca.... mange år siden..:))

Jeg var litt skeptisk pga forskjell på sms, ulike knapper osv, men overgangen var gjort på noen få dager.

Super bildekvalitet og "smart" ordliste på telefonen. Jeg er av den oppfatning at hvis jeg må lese bruksanvisningen på telefonen, så er det en dårlig telefon, men har ikke vært nødt til å lese en eneste gang.

høres ut som jeg jobber på Ericsson...hahahaha:)... nyfrelst, skjønner du ;-)

Har mange fine bilder av snuppis på telefonen

Skrevet

Enig med deg BizziBee ;O)

Jeg har modellen før K800i altså K750i og er kjempe fornøyd,vil tro at K800i er enda bedre enn min!!

Skrevet

jeg har k800i er knall fornøyd,tar kjempe bra bilder:) vist jeg skal nevne et minus så er det litt kort batteritid men ellers helt superto:=)

Skrevet

Jeg har!

Jeg er vewldig fornøyd, spesielt med kameraet ;)

Du venner deg fort til SE, tok bare et par dager med banning og irritasjon over at knappene var på feil sted her...

Skrevet

Jeg har!!! Er kjempefornøyd jeg også!!! Anbefales! Veldig bra kamera!

Skrevet

Du har den ja, ok da blir det vel bra bilder da.-)

Takk for svar alle sammen, går nok for den tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...