Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Er det bare min unge her som sover i vår seng heeele natten? Prøver å legge han i sin egen seng noen ganger så går det helt frem til 06.00 og det er jo bra. men andre ganger er han helt i min dyne hele natten..
Lumsk Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Neida, hos oss sover også poden sammen med oss. Det er den eneste måten vi får han til å sovne på (han spiser seg i søvn). Jeg håper inderlig at det vil ordne seg etterhvort. Men, han er tross alt bare 9 uker ennå.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 ja bare 9 uker ja..hehe min er snart 8 mnd..må vel kanskje vende han til sengen sin..så ikke jeg må ha flere svære slasker der etterhvert.,men han er alltid velkommen i sengen uansett vis han er redd eller noe er galt da.for begynne litt om dagen først kanskje:) Han er jo så skjønn oppi den store sengen.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Lukas sovner i min seng. Jeg løfter han over i sin seng, der sover han til første amming som er fra 2-5 en gang! Deretter sover han sammen med meg! Men han vet jo ikke at han har ligget i sin egen seng, for han både sovner og våkner i min :-)
tommeliten Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 han her sover å i vår seng, han er 7 mnd, er nok maaaaaaaaaaaaaaaaaaaange av oss
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 datteren min sover mesteparten av natten med meg. hun kommer opppi ca 1... syns det er skikkelig koselig jeg... blir helt stresset om hun ikke soverder..hehe.. hun er snart 7 mnd
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 godt å høre:) Ja mammantillukas jeg må også la han sovne i vår seng å bære han over vis han skal sove i sin egen.hn vil ikke sovne i sin egen seng.
Zupermam Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 neida, han sover med meg, og i tillegg kun på magen, vil ikke sove ellers... sukk... ikke tar han smokk heller. alt er galt liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå