MammisOgTøffer`n Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Og vetnoen prisen? På sportsvogner..... Vet dere evt. om det finnes andre litt rimeligere modeller der?
SaNdRa & RiNa Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Hei! Vi var der i dag, og så ikke noe emmaljunga (spurte ikke, men regner med det ville stått fremme). Kjører du til strømstad derimot, ved det nye vinmonopolet, ligger det en butikk som heter Kattis BabyShop. (www.kattisbabyshop.se) Der hadde de masse Emmaljunga, og god service. Stor forskjell i pris.. Fra ca 4000 og oppover.. Vi falt helt for de vognene. Var på Babyproffsen også, men fant ikke noe der. Lykke til med vognkjøp!
MammisOgTøffer`n Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2006 Tusen tusen takk for svar:):) Ja, jeg vethvor det er, var der når jeg var gravid:) Men husker jo ikke hva de hadde,hehe.... Er såå misfornøyd med den vogna jeg har nå, så vil ha nyyy som jeg blir fornøyd med jah:) Håper jeg finner det denna gangen:) Får ta meg en tur til sverige tror jeg:)
SaNdRa & RiNa Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Så bra! Ta deg en tur, det er ihvertfall mye å velge i på de tre butikkene tilsammen.. Usikker på hvor mye det er å spare egentlig, men på babyshop tror jeg man kan 'forhandle' seg litt frem når det gjelder pris, evnt ekstra utstyr.
MammisOgTøffer`n Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2006 En sparer vel litt på kursen kanskje....Får ta meg en førjulshandel også får jeg sjekke på alle tre ja:) Fikk du kjøpt deg vogn idag da? og evt hvilken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå