*Mysillen* Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 håper da at det ikke er bare meg...hihi!
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Sitter her inne jeg også.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Føler det står over hele sida her: Yaddaline, hehehe. Men jeg går snart og legger meg altså. Nettopp skrevet ferdig julekortene for i år (mangler konvolutt, da), fått hengt opp julestjerne, tent julelysene på trappa (minijuletre) og hengt opp appelsin med nellikspiker. Finner ikke staken til adventslyset, og det irriterer meg grenseløst, men jeg får gjøre et nytt forsøk i dagslys i morra ;o)
*Mysillen* Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2006 ja har pakka inn alle julegavene jeg...godt å være ferdig... hengt opp julestjerna...sortert ut/sjekka all julepynt..hihi...må jo til...i morgen stikker jeg til byen for å kjøpe ny advents lysestake....å kjøkkenet er fedig pynta til jul...hihi...nesten hvertfall...men det er jo fordi at alt stæsjet der liksom allerede går i rødt... Men fant jo faktisk ut i dag her at jeg har to stjerner...hehe...det var jeg ikke klar over da...
babygullz <3 vilde Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 jeg er her!!!!!!!!!! en jeg har partgyforbud av duden min da...esj
♥ DAME Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Jeg også, men skal køye med kjæresten min nå ) Håper det blir barn av dt )))
ellemmelle og bitteliten Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Kjæresten min vil gjerne "køye" men han vil ikke ha barn så da sitter jeg her litt til får da være måte på..
*Mysillen* Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2006 Å gud at det går an.... Hehe! Satt å så på WMA på tv norge...Han er ikke akkurat noen pen kar han der Michael Jackson... Lurer på hva det egentlig er som får noen folk til å ødelegge kroppen sin på den måten... Det er jo synd...
keepontrying Skrevet 1. desember 2006 #12 Skrevet 1. desember 2006 Jeg kom akkurat inn. Har du vært mye på bim?
*Mysillen* Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 1. desember 2006 jeg det.... tja...er da her litt.... hehe... kom inn på chatten da jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå