Gå til innhold

elkjøpsgaven er dust og provoserende

Anbefalte innlegg

stakkars han som ga henne gaven! Han trodde jo oppriktig at han hadde gitt en bar gave så det ut osm, og da kan ikke hun oppføre seg sånn!!

og drive å skremme mennene til å kjøpe gaver fra elkjøp..haha ser for meg at de kjøper stekepanne til kona...og får den i hue!! hehe..ikke særlig romantisk det heller..

jeg blir skikkelig lei meg av mtv stopp mobbing-aksjonen også, jeg, da...- der marsvin, katter og kaniner mobber hverandre..må svitsje kanal, for jeg får helt vondt av å se på...så det er vel kanskje jeg som bare er litt rar..eller hormonell heter det kanksje..

Fortsetter under...

*ler* er ikke lett og få med seg hodet og fingrene når en skriver hehe...

enig med deg når det gjelder den reklamen hehe.. viser folk at det kønner seg og være utaknemlig.. usj.. huff.. blir glad uansett jeg hehe

er du like trøtt som meg el?? sitter og sånn halvveis sover hehe.. tror jeg skal legge meg snart jeg nå.. hehe føler meg helt rar i kroppen hehe

Hahahaha- jeg skjønte ingenting jeg...... Elkjøpsgaven???

Men har ikke sett den reklamen ... men den på mtv ja, med de kattene som mobber hverandre syns jeg er helt forferdelig, begynner nesten å gråte når jeg ser den.....

DEn er skikkelig trist!!!

Syns også den elkjøpreklama er teit! Dustereklame!

Har ikke sett den mtv reklamen..

Har dere sett den flax reklamen med de pepperkakene? Den er jo hvertfall ikke morsom,han river jo av armen på stakkars pepperkaka dama:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...