Juvena Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Hos oss var fysioterapeut der og sjekket ulike motoriske ting. Om de kan løfte hodet når de ligger på magen, gripe med en eller begge hender etter leke som holdes foran de osv. Ellers kun vekt osv.
Lumsk Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 I tillegg til vekt og lengde sjekket legen øyne, nakke, hofter, hjerte, tarmlyder og lunger når vi var der for ikke lenge siden. Han så sikkert etter andre småting også som jeg ikke la merke til i farten. Jeg for min del synes det mest spennende var hvor mye han hadde vokst siden sist:)
SpiseLise Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2006 Ok, takk for svar:-) Gru-gleder meg til tirsdag... Blir stas å finne ut hvor mye hun har vokst, men de vaksinene blir ikke like gøy.
CaliforniaBaby2 Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Vi bor i USA og her har vi to-maanederskontroll med vaksiner. Vi var der idag, og lillejenta vaar var veldig flink da hun fikk tre sprøyter og en vaksine i munnen. Graat litt da de stakk, mens mor hadde vanskeligere for aa holde taarene tilbake. Er saa fælt aa høre barnet skrike og ha det vondt og ikke kunne gjøre noe, men trøster meg med at det er til det beste for henne. Hun hadde lagt fint paa seg, 5200g, og hadde strukket seg til ca. 58cam. Da er vel melka mi som den skal, og det var min store skrekk før hun ble født at jeg ikke skulle faa til aa amme. Neste gang blir ved 4 maaneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå