Gå til innhold

April: En liten hilsen fra oss i sør

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det lenge siden jeg har tatt meg tid til å sette meg ned og skrive noe på disse sidene. Forsøker å få tid til å lese gjennom innlegg i ny og ne, men det er jammen ikke lett når man jobber mellom 170-200 timer i måneden. Skal jo være mamma midt oppi her også. Så her har det vært jobb 8-16, så mamma frem til kl. 19 og så raskt Herman er i seng forflytter jeg meg tilbake til PC'en for å jobbe frem til jeg legger meg. Ikke sunt for verken familieliv eller helse, men den store motivasjonen nå er 11 dager juleferie og bryllupsreise i forbindelse med vårt bryllup 24. februar (MAURITIUS....ååååååå.....DEILIG!).

Herman er blitt en lang sjarmør. Han snakker som en foss og har en utrolig vilje. Er for det meste blid som ei sol, men har sine trassedager hvor det blir mye gelekropp og tramping i gulvet. Vi skal på helsestasjonen til tirsdag og jeg er spent på hvor lang han er blitt. Vekta hjemme viser 12,5 kilo, noe jeg mener høres mye ut, for han er virkelig en lang tynn laban. Skostørrelse 25-26, avhengig av skoprodusent. Favorittleker/aktiviteter nå er puslespill, biler, bygge klosser eller putte dem i boks. Ellers er han veldig opphengt i alle typer kjøretøy, enten det er buss, bil, lastebil, gravemaskin, båt osv. Så raskt han ser en av typene ropes det høyt og tydelig- så søt. Det samme gjelder dyr, favoritten er vov vov. Han går jo i en familiebarnehage og hun som driver barnehage har en liten "plendriter" ,(som min samboer kaller små hunder..), Oscar. Etter å ha vært hos frisøren med Herman forrige lørdag, hvor det var en liten puddel, syntes jeg veldig synd på Oscar. Herman løp etter denne lille puddelen som var livredd og ikke visste helt hvordan han skulle komme unna denne hysteriske gutten. Herman ble jo selvfølgelig kjempefornærmet fordi han ikke fikk tak i hunden og kunne kose.

Ellers så nærmer det seg jul og bryllup. Jula blir deilig. Da skal vi feire sammen med min familie på hytta på Hovden. Vi ser alle frem til late dager med snille tanter, onkler og besteforeldre som kan stå tidlig opp med Herman. Jeg gleder meg veldig til julemat og pakker. Vi har tenkt å starte julaften med middag tidligere enn normalt slik at Herman også får være med på all morro. Lurer veldig på hvordan vi skal klare å holde han unna alle pakkene, ser virkelig at det kan bli en utfordring- han er helt vill etter pakkekalenderen.

Så er det bryllup, endelig!Nå har vi planlagt i halvannet år så det skal bli godt å få det gjennomført. Jeg er virkelig glad for at vi hadde startet planleggingen tidlig for siden sommeren har jeg ikke hatt tid til å tenke på ting en gang. Som nevnt tidligere har det stort sette gått i jobbing. Det er sikkert mange som tenker at jeg prioriterer feil, men jeg fikk tilbud om en lederstilling og en utfordring som jeg ikke kunne si nei til. Har mentalt vært innstillt på at det ville bli veldig mye jobb ut året, men alt vil heldigvis roe seg på nyåret når prosjektet jeg holder på med er utført. Så i januar og februar er første pri bryllupforbredelser. Vi skal ha selve festen på et hotell (mange gjester utenbys fra) og de ordner jo med alt. Koster litt ekstra, men tid er penger spør du meg, så det er bare deilig å overlate den biten til andre. Vi sier hvordan vi vil ha det og de må levere:)

Ja, nå har jo jeg bablet i en evighet. Sikkert veldig interressant for dere:)

Håper alle har det fint og så koselig at det er så mange som er gravide igjen. Grattis og lykke til alle sammen! Snakkes vi ikke igjen før jul så må dere i hvert fall ha både god jul og godt nyttår!

Mange klemmer fra

Herman og

Fortsetter under...

Hei! Så koselig å høre fra dere også!! ;)

Mye arbeid skjønner jeg, men hadde jeg fått samme muligheten så hadde ikke jeg heller latt den gå fra meg!! Alt slitet lønner seg vel til slutt?? ;)

Du får kose deg skikkelig i jula, hørtes veldig koselig å feire jul på hytta da!! Å så får du ha lykke til med bryllup å hele greia! (misunna dere for Mauritius jah!) Skjønner godt at du setter bort det meste til andre, det kommer nok jeg også til å gjøre...(men her blir det vel hemmlig bryllup i utlandet så da må jeg nok ha hjelp jah)

Men du får kose deg masse i ferien da!! ;-)

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...