Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Skulle reise meg opp fra sofan i sted, og fikk den værste krampa jeg noen gang har hatt i leggen. Holdt på å ramle om og fikk ikke til å rette ut foten. D tok sikkelig tak på baksia fra kneet og fram til vristen. Hatt legg kramper mange ganger før, men aldri SÅ kraftig. Nå i ettertid kjenner jeg at jeg er litt nummen i foten. Litt redd:(
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 dette er helt normalt, alle gravide plages med leggkramper. tøy godt ut, masser og tøy, stå på tær, tøy, få bevegelse.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 hører egnetli til inne på 2. trim., men har gått og kjent på leggkramper i hele dag jeg og. uten å ha noen kraftige, men går liksom å kjenner på noe som ulmer, og kvir meg til det kommer... skal virkelig prøve det tøye bøye massere trikset! har gått å haltet i hele dag for ikke å utløse krampe, å det er jo ikke noe gøy...
Beatej80 Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Kalsiumtabl. og magnesiumtabletter funker! Jeg tar selv kun kalsium da, 1 tabl. hver morgen funker, har ikke hatt leggkrampe etter det. Det er helt ubeskrivelig vondt med leggkrampe ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå