Gå til innhold

Da har jeg hatt en laaaaaaaang dag på Ahus.....

Anbefalte innlegg

skulle som noen av dere vet til jm i dag. Dro dit, var ikke helt i form og ble henvist rett til Ahus.... blodtrykk på 160 / 90 bla. Følte meg rett og slett dårlig.

På Ahus var jeg først på Polio, ultralyd. Alt bra med baby (heldigvis) mulig sv.skaps forgiftning på meg... Ble sent opp til 12 etg. og innlagt....... Noe jeg IKKE ville.. HATER SYKEHUS... (ja jeg vet det er barnslig.....) Har tatt masse tester. Lå lenge med de bånda rundt magen, blodprøver, blodtrykk osv.

De ville ha meg til observasjon, ene jm regna med at jeg bare kunne bli liggende til jeg fødet (da kom panikken...) Men etter mange timer der inne. -og MYE MYE sjekk så fikk jeg lov til å reise hjem i kveld. Har lovet på tro og ære og komme rett tilbake hvis formen min forandrer seg det minste.

Kjempe bra å bli tatt godt vare på. Men jeg slapper av like godt hjemme i helgen som der inne... hvis ikke bedre hjemme. Skal bare ligge nå i helgen. Blir ofte kontroller fremover men det gjør jo ingenting.

Håper formen holder seg stabil i helgen slik at jeg slipper å reise tilbake dit (så sant jeg ikke føder da... :-)

Hodet er ikke festet, men det kunne jeg bare slappe av på. Jordmor der inne mente jeg så fødeklar ut, men jeg skal prøve å ikke tenke for mye på det...... Ikke noe rieaktivitet, og ingen rier = ingen åpning.

Nå skal jeg legge meg på sofaen

Klem!!

Fortsetter under...

Så bra at du blir fulgt opp så godt:) Skjønner godt at du vil være hjemme.... så da må du være flink jente og ta vare på deg selv *smile*

Får håpe du går i fødsel snart da... så retter alt seg av seg selv:)))

Lykke til

Klem

Tenker det er godt å ha finni sofaen hjemme ja! Så bra at du fikk sjekket opp ting da, selv om det er kjedelig å være innlagt.. Krysser fingrene for at formen din skal holde seg god slik at du slipper å dra tilbake... Men greit å bli lagt inn hvis fødselen starter eller? hihi.. Kos dere i helga! Sofaen er god å ha den... :o)

Annonse

Skjønner godt at du heller vil være hjemme å slappe av. Det er slitsomt å være på sykehus, med vonde senger, mennesker som kommer ut og inn, ikke kan du spise når du vil...

Men pass på å slappe godt av hjemme, ellers legger de deg inn!

Ååååå, nå MÅ du slappe godt av Lucia, passe på deg selv og babyen:)

Så godt at du blir så bra fulgt opp- det er betryggende det!! Men var det sånn at du kanskje har svangerskapsforgiftning, eller fant de ut at du ikke har det??

Legg deg godt til rette, og slapp helt av- kos deg!!!

Stor klem

Nå må du ta det med ro. Men godt for deg at du slapp å ligge der inne nå i helga. De er veldig påpasselige med svangerskaps forgiftning, heldigvis...

Lykke til fremover...

Og vi som har termin samme dag. Du kommer nok til å få ut babyen før meg:-)

Annonse

Takk jenter! Dere er såååå søte! :-)

Jeg har termin 12.... og hun holder seg nok der til det tenker jeg! :-)

I tillegg til blodtrykket er det litt proteiner, kvalme, hodepine, vondt når de klemte på magen og generell dårlig form. Proteinene er der enda. Blodtrykket sank. Blodprøvene var bra, men de utelukker ikke sv.skaps forgiftningen helt alikevel. Så hvis alt er bra i helgen (det BØR der være) så skal jeg ta nye prøver til mandag hos legen min.

I tillegg har det vært mindre / annerledes liv / bevegelse i magen de siste dagene.

Er kjempe glad for alle prøvene. Men fikk litt hetta når det først så ut som jeg bare måtte bli der.

Håper jeg slipper mer innleggelse før jeg går i fødsel!!!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...