mamseeeen Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 i dag var det vår tur... jeg er sikker på vi får verdens nydligste jente, hun var helt perfekt:) men er det noen som har opplevd at hjerte ikke slår rytmisk? det lille hjertet hoppet over et slag eller slo 2slag av og til.! skal inn på ny ultralyd neste uke, men er det noen som vet hva dette er? jordmoren sa så lite, bare at vi ikke skulle bekymre oss...men det er ikke akkurat lett da!
Fallerifallera Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer med en helt sikkert perfekt jente! Jeg har ikke erfaring fra barn selv med dette (er førstegangs..), men min samboer ble født med et sånt urytmisk hjerte, aaner ikke om de har et navn på dette fenomenet jeg? Han var til endel undersøkelser da han ble født pga dette, men det ble ikke gjort noe og han har aldri vært særlig plaget med det siden. Han sier han av og til kan kjenne at hjertet "slår feil" og at det kan komme noe han betegner som litt "sting i hjertet", men det er absolutt ikke farlig i hans tilfelle i allefall! Får håpe dere får noen gode svar neste uke da!
**My little Miss drama and I** Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer :-). visst jordmor sa du ikke skulle bekymre deg så ikke gjør det, må inn på nytt neste uke selv pga at hun fikk ikke sett alle hjerte kammerne ,men bekymrer meg ikke for hun sa jeg ikke skulle det:-).. nyyt heller bildene av prinsessa di, det gjør jeg;-). Vet det ikke er lett ,men hjelper ikke å bekymre seg unødig;-).. håper det går bra da!!
mamseeeen Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2006 takker..det hjelper me slike ord! nyter de fine bildene jeg fikk av snuppa, helt utrolig at det er mulig å få med så mange detaljer på bildene:) jeg var ikke bekymret, men fikk en litt spesiell komentar fra en venn, som sa at alle leger/jordmødre sier at alt er "normalt", men det er det jo ikke...da hadde jeg ikke blitt innkaldt til ny ultralyd sa han!!! har du termin 23april?...har 29 april jeg=)
Fallerifallera Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Ikke tenk sånn på det! Min jordmor sa at om de på ultralyd er i tvil om bare en liiiten ting så vil de sjekke det nærmere, og at det som oftest ikke er noe som helst! "Men siden vi har muligheten til å sjekke nærmere, så gjør vi det uansett", var beskjeden jeg fikk sist jeg var der! Håper det går bra med dere!
mamseeeen Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2006 tusen takk=) får jo tatt en titt til på nurket, tenker slik jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå