Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Et stort og fint, duftende og flott EKTE juletre!!! )
Blomman Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 blir plastikk i år! Gidder ikke støvsuge barnåler hele jula fordi lillegutt kommer til å riste i det hele tia... 11 1/2 mnd i jula---
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 har lyst på ekte, men lillemor putter alt i munnen, så tror nok det blir plastikk, så slipper jeg å bekymre meg for de små barnålene overalt....
Benni-min Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Har aldri hatt juletre selv. Men foreldrene min har alltid levende edelgran. Det drysser ikke i det hele tatt. Mye finere enn plastik. Men når lillegutt blir så stor at han spiser på alt og river i alt, vet jeg ikke om jeg skal ha plastik. Håper jeg får holde meg til ekte.
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Plast, desverre. Er allergisk jeg :0(
WP-TLogPeanut Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Ekte .. første jula hennes , så må jo prøve å se hvordan det går før jeg bestemmer meg for om det koster mer enn det smaker
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #11 Skrevet 1. desember 2006 hadde plastikk da jeg var liten... mens har hatt ekte i mange år nå.. blir nok ekte i år også, men neste år når tassen blir så stor1,7mndr kanskje plastikk...
Luca Skrevet 1. desember 2006 #12 Skrevet 1. desember 2006 Den dagen jeg får plastikktre i stua mi, går jeg å legger meg inn et eller annet sted! Har hatt edelgran i hele mitt voksne liv, og det drysser ikke i det hele tatt...så ikke noe problem med barn som putter barnåler i munnen.
Anonym8579 Skrevet 1. desember 2006 #13 Skrevet 1. desember 2006 Helt klart ekte! Edelgran pleier vi å ha, det drysser ikke i det hele tatt Kommer aldri aldri å sette et plastiktre i stua mi, det blir feil for meg altså
Blomman Skrevet 1. desember 2006 #14 Skrevet 1. desember 2006 joda, edelgran kunne jeg kanskje hatt... men det er liksom helt feil å gå kjøpe et jultre for meg altså - særlig fordi vi har en hel skog selv - så det er enten plastikk (som står i kjelleren med lysene på hehe) eller et selvhogd fra egen skog (og der er det ikke mye edelgran akkurat...) - aprpos selvhogd... i fjor forlangte jeg ekte gran av gubben - tenkte det var kos for ungene å bli med far på juletrehogst i skogen. Joda gubben tusler ut med ungene og finner fram utstyret og tusler videre bort til garasjen og hogger ned et av grantrærne som sto der - hehe litt av en juletretur gitt. Men akkurat passe juletrestort var det - og faktisk kjempefint - så jeg var fornøyd jeg!
Brava Skrevet 1. desember 2006 #15 Skrevet 1. desember 2006 Vi må ha plastikk fordi jeg har allergi.... Får trøste meg med at jeg ikke dreper trærne, he-he
*Kleopatra Skrevet 1. desember 2006 #16 Skrevet 1. desember 2006 Ekte! Et plastiktre hadde aldri fått kommet inn i stua mi. Mye av stasen er jo den gode lukta!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 1. desember 2006 #17 Skrevet 1. desember 2006 Definitivt EKTE! Aller helst edelgran, men vet ikke om jeg får fatt i det. Skal ut i skogen med en venninne og hogge selv, så får se hva vi finner. Sambo vil helst ha plastikk, men det skjer ikke så lenge jeg bor med han. I år er han på jobb da, så slipper den diskusjonen i år:-) Blir ingen jul uten lukten av treet, og luktespray blir ikke helt det samme..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. desember 2006 #18 Skrevet 1. desember 2006 Det blir fjelledelgran hos oss:O)
adelia*termin 18/10* Skrevet 2. desember 2006 #19 Skrevet 2. desember 2006 Her blir det ekte, det er jo halve kosen med jula å ta det treet inn i stua. Gleder meg
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 2. desember 2006 #20 Skrevet 2. desember 2006 Ekte:) Deilig lukt:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #22 Skrevet 2. desember 2006 Plastikk. Vi kjøpte plasttre for 2 år siden, betalte 850 kroner for det og det er det flotteste treet vi noen gang har hatt. Det er tett, symetrisk, og vakkert. Og besøkende får stallsjokk når jeg forteller at treet er plastik. Det kan de bare ikke tro, og må bort å kjenne på det. Kommer ALDRIG til å gå tilbake til ekte juletre. Enig i at de første plast trærne så heller tufs ut, men de som selges nå, de som koster litt, ja nei de er så fin atte.
Line_78 Skrevet 2. desember 2006 #23 Skrevet 2. desember 2006 Har foreløpig ikke juletre hjemme, siden vi tilbringer mesteparten av jula hos familie. Hos mine foreldre ble det innført plastikk første jula mannen min feira der, siden han og mamma er allergisk mot hver sin type (gran og furu) :-) Hos svigers blir det nok ekte juletre, så det blir spennende å se hvor mange ganger småtten klarer å rive det ned på juleaften ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå