Gå til innhold

Enn om det kunne stemme da...

Anbefalte innlegg

Lot meg bli spådd på DIB her...

Å hun som spådde mente jeg ble gravid innen 2 mnd nå...

Tar jo slike ting med en STOR klype salt da...MEN enn om det bare kunne stemt da...

Enn om....

Tror jeg hadde blitt så lykkelig at jeg ikke hadde visst hvor jeg skulle ha gjort av meg...

(men det blir jeg jo uansett når det skjer da...hehe)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7312659-enn-om-det-kunne-stemme-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er like langt i prosessen vi jo..

Jeg ble også spådd her... av to stykker.. den ene mete at jeg begynte å få mage utpå våren 2007... den andre mente jeg ble gravid rundt mars 2007... bare å vente og se.. synes snart det kan være våre turer snart..

Annonse

ja det er i grunn ganske gøy...selv om en ikke bør tro så hardt på det...

blitt spådd at jeg skulle bli gravid i desember i fjor jeg...å så var det vel en 3-4 stk som spådde meg gravid mellom juli-sept i år...men stemte ikke det heller gitt....

så håper da virkelig at noen treffer på snart..hihi

Ja det fortjener du mysill_21pp! Kan få litt babystøv av meg så lenge da hvertfall, kanskje det får fart på sakene: ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...