Gå til innhold

mesoft engangs gaskluter, hvor får jeg kjøpt det, noen som vet??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De selges på apoteket, men de er ikke så store. Men veldig gode og myke. Jeg har kjøpt euroshopper sin også, de er fine og myke, Har kjøpt litt ulike og skal prøve meg frem tenkte jeg.

takk for svar! fikk noen på 3.trim også, så nå er det løp og kjøp til apoteket og kjøpe engangskluter!! slipper unna litt vasking og slipper "bæsjevasking" på "flergangskluter". Genialt....hehe:-)

Annonse

Nei, de er fra Rimi. Det billigmerket. Var billige og virker gode. Har noen fra Libero også, men de er mye stivere, så de kommer jeg ikke til å bruke. Jeg tror mesoft sine er fine i begynnelsen, men de blir små når babyen får mere avføring. Euroshopper sine er større. Men begge er myke og gode, og bedre enn vaskekluter som blir udelikat og my vasking spør du meg...;-)

jeg fikk noen av mamma, som hu hadde kjøpt på europris. ganske søte. delfintrykk på de. myke og gode. ellers veit jeg at de hadde det på sparkjøp også. svigermora til mamma har også sydd noen til meg, i forskjellige størrelser. de er også gode og myke!!

håper jeg har hjulpet deg litt!! :))

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...