Gå til innhold

Hmm, trenger litt tips ang barnesikting av stikkontakter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 7 mnd, og er overalt! Har sånne fine dingser til å stikke inn i stikkontaktene, men er hun lik søstra si, klarer hun å ta de ut..

Har nemlig sånne gamle stikkontakter som på en måte er "utover"..hvis dere skjønner? Så de sitter ikke fast..

Her om dagen hadde hun rukket og dratt ut ene stikkontakten før jeg fikk tak i henne... *skummelt*

Noen gode råd eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, nei dessverre.. men måtte bare si takk for tips om at de kan klare å ta ut "dingsene", vi har plugga i slike i stikkontaktene. Jeg har derfor tatt det med ro hver gang mini prøver å snuse på stikkontakten, men tror jeg får følge godt med fra nå av da;-D

Skrevet

hehe, hvis du har sånne som du kan stikke de inn i, sånn at kanten på stikkontakten går over de du stikker inn, så tror jeg nok det skal gå bra.. men sånn som hos oss sitter de "utenpå", og klarer små fingre å ta de ut vettu.. hehe

Skrevet

I nye stikkontakter er det innebygd barnesikring sier sambo :-) Han er elektriker!

Skrevet

Nei, stemmer det :-)

Skrevet

Så da er jeg like langt. hehe. Men fikk tips om å skifte ut da..så da får jeg kanskje gjøre det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...