Gå til innhold

Juni: noen her i kveld?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pappaen er på julebord.

 

Jeg sitter her nervøs med tv på minste volum, og venter bare at hun skal begynne å skrike. La henne litt tidlig i kveld... Håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å..så deili at ho søv da:) håpe håpe at ho søv heile natta no :) lillemann søv på sofaen...bi vel å våkn snart , kjenn e han rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alle mobber oss for det der. Vi lister oss rundt på kvelden, og når vi skal legge oss (hun sover på samme rom), må vi kle av oss før vi går inn på rommet, og prøve å ikke knekke i ledda eller knirke i gulvet og sniiike oss under dyna. Mobil er bannlyst Hehe, litt komisk.

 

På dagtid kan hun ha mye lyd, bare det ikke er sånne brå, plutselige lyder. Hun våkner faktisk når sambo vrir nøkkelen rundt i låsen på ytterdøra og det sier klikk. Og den døra er et stykke unna soverommet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her :)

 

Har akuratt lagt Mathias igjen.. sovnet som vanlig 20.00 ca men våknet igjen 20.30 og har vært våken til nå. Første gang det har skjedd på leeeeenge! jaja.. nå sover han godt i hvertfall.

 

Har hengt opp julestjerner og satt opp adventstaken i dag, de virker jo selvfølgelig ikke! Også har jeg fått pakket inn 15 julegaver, nå holder mannen på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg...men kjeder meg ikke!!!:) Sambo er avgårde hele helga, mamma har vært her i kveld, hun dro akkurat...så nå er det vasking og koking av flaske tutter, annen oppvask, rydding og klargjøring av nattens og noen av morgendagens flasker og pakke "bagen" for i morgen:) Vi skal bare såvidt være hjemme i morgen:)

 

Puuhhh...mye greier:) Jeg MÅTTE bare innom her og sjekke "ståa":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...