Darth Vader Skrevet 1. desember 2006 #1 Del Skrevet 1. desember 2006 Håvard satt klistret. Han som aldri har vært det minste interessert i barne-tv (eller tv i det hele tatt) før. Pleier å skru av tven han når noen ser på, hehehe. Men Linus i svingen var visst tingen. Han satte seg godt inni armkroken til mamma og der ble han til programmet var slutt. Under hele rulleteksten klappet han :-). Og når Linus var ferdig og det begynte tegnefilm da gadd han ikke se mere og gikk sin vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Så artig. Thea var nok ikke mer enn sånn passelig interressert. Ventet nok mest på kveldspuppen. Tør nesten ikke skrive det, men i kveld er første kvelden på flere uker som hun nå har sovet uten å våkne etter leggetid. Kanskje penicillinen endelig virker (har streptokokk halsbetennelse, eller hva det nå heter. Streptokokker i alle fall). Jeg tør nesten ikke røre meg og vokter alle som skal opp og ned trappa. GÅ STILLE, sier jeg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 3. desember 2006 #3 Del Skrevet 3. desember 2006 hmm har ikke latt sønnen min se det enda jeg siden han ellers ikke er så begeistret for barnetv men det skal jeg skur på i morgen og se om han liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 3. desember 2006 Var visst bare første episode som var så kjempeartig - sikkert fordi barna sang hele tiden nesten. Han har ikke orket å se på det siden - så nå er det tilbake til å skru av tven sånn at han erter opp storesøsknene sine :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå