Gå til innhold

Juni: Linus i svingen - det var artig det :-)

Darth Vader

Anbefalte innlegg

Håvard satt klistret. Han som aldri har vært det minste interessert i barne-tv (eller tv i det hele tatt) før. Pleier å skru av tven han når noen ser på, hehehe. Men Linus i svingen var visst tingen. Han satte seg godt inni armkroken til mamma og der ble han til programmet var slutt. Under hele rulleteksten klappet han :-).

Og når Linus var ferdig og det begynte tegnefilm da gadd han ikke se mere og gikk sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig. Thea var nok ikke mer enn sånn passelig interressert. Ventet nok mest på kveldspuppen. Tør nesten ikke skrive det, men i kveld er første kvelden på flere uker som hun nå har sovet uten å våkne etter leggetid. Kanskje penicillinen endelig virker (har streptokokk halsbetennelse, eller hva det nå heter. Streptokokker i alle fall). Jeg tør nesten ikke røre meg og vokter alle som skal opp og ned trappa. GÅ STILLE, sier jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm har ikke latt sønnen min se det enda jeg siden han ellers ikke er så begeistret for barnetv men det skal jeg skur på i morgen og se om han liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst bare første episode som var så kjempeartig - sikkert fordi barna sang hele tiden nesten. Han har ikke orket å se på det siden - så nå er det tilbake til å skru av tven sånn at han erter opp storesøsknene sine :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...