Gjest Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 eg våknet av at det ringte på døra, og da sprang eg for å opne. da eg hadde opna og stod i ro kjente eg det gå rundt og nesten svartna for augene mine. eg var kjempe kvalm og klarte ved et under å stå der til eg fikk tatt i mot beskjeden og så måtte eg inn å sette meg rett ned på golvet. hva kan dette komme av? reiste eg meg for fort eller noe kansje? kan en fortere få litt lågt blodtrykk om morgenen eller noe sånn?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Å det er ekkelt! Jeg har også opplevd det på morgenen når jeg reiser meg for fort fra senga. Vet vel ikke egentlig hvorfor. Men det kan jo hende at det i ditt tilfelle skyldes lavt blodtrykk pga en graviditet;o) Krysser fingrene for det XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 tviler på at eg er det har ikm neste fredag. det kan vere lavt blodtrykk eller lav jernprosent. har du undersøkt om det har vert noe sånn m deg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Ja har sjekket det hos legen, men jeg har ikke det. Skjer ikke så ofte da. Hvis du har ikm neste fredag så kan det jo være det! Men hvis du ikke er gravid og det skjer flere ganger så kan det jo være greit å gå til legen å sjekke det;o) Kan jo hende at man har lavt blodtrykk om morgenen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå