Gå til innhold

Hva skjer hjemme hos dere den

Anbefalte innlegg

Skrevet

23 og 24 desember?

Vi skal for første gang feire jul hjemme, og skal begynne lage egne juletradisjoner.

Tidligere har vi vert annethvert år hos mine og hans foreldre. Men nå har vi ei på 1 år, og får mine foreldre hit til oss.

Hadde bare vert gøy å hørt hva dere gjør disse to dagene.

Hvilke tradisjoner dere har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veel...vi har ikke så mange faste tradisjoner den 23. Utenom de siste skippertaka-med innpakking av gaver osv. Dessuten: pynte treet på kvelden!

Julaften har vi god og lang frokost..TV-en med Disneytegnefilmer/3 nøtter til Askepott osv står på mens vi spiser godiset fra julestrømpen:)

På ettermiddagen går vi i kirka. Får skikkelig julestemning da! Så er det deilig ribbemddag med iskake til dessert. Frukt og julegodteri sammen med gavene på kvelden..

Pleier å være skikkelig vemodig når en legger seg på julekvelden!

Skrevet

Oj, glemte risgrøt med mandel i! Den spiser vi i 12-13-tida. Premien er selvfølgelig marsipangris... Puh - blir mye mat den dagen ja:)

Skrevet

Vi lager masse risgrøt og spiser med mandel i selvfølgelig. Beregner mye left-over som vi lager riskrem av som vi har til dessert på julaften. Så pynter vi juletreet. og slapper av...gjør klart pinnekjøtt, legger i vann, og krydrer ribba...gjør siste innspurt på kvelden, med rydding og sånn til folk ankommer på julaften

Skrevet

Pynter juletre og spiser grøt lille julaften :)

og feirer med ribbe på julaften. spiser rundt 17.00 når sølvguttene synger julen inn :)

annethvert år hos mine og hans foreldre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...