PetuniA *HøygraviD* Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Ok,trodde tiden i dag gikk fort,men neida. Atter igjen bare sitter jeg her,uten noe å gjøre. En fredagskveld. Alle andre skal ut å feste,og det eneste jeg har fått spørsmål om er om jeg kan være sjåfør. Sambo spiller poker,så han er det ikke mye selskap i... *Sukk*
Reem Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 hehe..forstår deg godt. Samme her også. Våknet tidlig og dagen har liksom gått til ingenting. Det er jo ikke sent på kvelden en gang så ingen vits i å gå å legge seg. Har du lenge igjen til termin eller?? Har selv ca 1 uke igjen og tida går i sneglefart. Min kjære er i underetasjen hos naboen og legger nytt kjøkken, så her sitter man da.. Gidder liksom ikke å gå å leie film heller. Er blitt skikkelig lei av tv..tro det eller ei..
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har igjen en god stund. Har termin 17.01... Og tiden har gått sakte de siste 2 mnd. Så dette er virkelig gøy Og ja,man blir lei av TV og alt det andre. Men så føler jeg liksom at jeg ikke vil henge meg på alle andre som skal ut å feste og hele pakka da,blir så tredje hjul på vogna,og om jeg blir med så blir jeg skikkelig trøtt og sliten... Er bare kjett Syter i massevis nå om dagen altså Men er da noen lyspunkt her og der,takk og lov.
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Trøst dere med at tida går raskere neste gang. Med en 2-åring i huset er det sjelden jeg rekker å kjede meg i det hele tatt. Når hun er lagt om kveldene er jeg såpass sliten at jeg rekker en liten runde på bim og litt tv før jeg er så trøtt at jeg må finne senga...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2006 Og jeg gleder meg i alle fall til det
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 og det var IKKE ment som en klage altså! Jenta mi er fantastisk herlig - alt hun sier og gjør, alle klemmene hun deler ut, all latteren vi får, den enorme mengden uforbeholden kjærlighet... og ikke minst: tårene i øynene til mannen min igår... han har bygd sovealkove (innebygd seng i skråveggen på rommet hennes), med hyller og himmelmaling og selvlysende stjerner, jeg har hengt opp gardiner foran inngangen, og igår da vi skulle hjem fra mormor og morfar nekta hun å legge seg helt til jeg minte henne på at hun skulle sove i prinsessesenga si.... "åjaaa mamma, da bli æ såååå gla!!!" ropte hun, og hadde nesten ikke tid til å ta flux for hun skulle jo legge seg i prinsessesenga som pappa hadde laget.... livet som mamma (og pappa) er stort sett fantastisk og herlig, ikke bli forledet til å tro noe annet men kjedelig? neeeh. det er derfor jeg rister litt på hodet av alle "å så kjedelig det er å være sykemeldt hva skal jeg fiiiinne på"-innleggene
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2006 Hehe,jeg er ikke sykmeldt,hadde jeg vært sykmeldt hadde det vært noe helt annet,for da hadde jeg hatt en konkret grunn til å gå hjemme... Men jeg fikk bare ikke omplassering på jobben,å jobbe i bakeri i 40 varmegrader,på natta,mens man på løfte paller og lignende,var visst ikke helt bra for gravide.... Og hadde jeg hatt barn så skal jeg love deg at jeg ikke hadde kjeda meg,det hadde jo vært mye å gjøre hele tiden,og man hadde da satt pris på den lille tiden man hadde alene eller med samboer. Vel,jeg er enten alene eller med samboer 24 timer i døgnet...(Bortsett fra de dagene noen faktisk har tid til å finne på noe med meg da ) Derfor syter og klager jeg masse,dessuten er jeg litt spent på hva denne nye æraen vil bringe,ingen av oss vet riktig hva vi har å vente oss,så det blir ganske interessant Ungen din høres ut som verdens nydeligste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå