Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Min datter er snart 4 mnd og jeg tror kanskje jeg er gravid igjen... Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men må bare skrive det. (Vi har en datter på 4 år også.) Svangerskapet var tøft, fødselen var tøff og tiden etterpå har vært veldig tøff. Jeg er føler meg fortsatt ikke i form. Det har vært vondt nedentil veldig lenge, så vi har truffet godt den ene gangen vi klarte å ha sex på ordentlig:-) Jeg er overhodet ikke klar for en ny gravditet og et barn til, vi skulle ha to vi. -Men nå sitter jeg her da, med hode pine, svimmelhet, kvalme, kviser, mensmurringer osv...(jeg har tatt en test, men den var negativ) Jeg har vært svimmel i 14 dager, ellers hadde jeg trodd at dette bare var mensen som kom... Flere som opplever dette?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Hvorfor ikke be mannen ta på regnfrakken under sex om det virkelig betyr så mye å ikke bli gravid igjen? Og hvorfor ta sorgene på forskudd? Er vel på tide å få en legetime! Lykke til iallefall:)
-carina- Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 For 3-4 uker siden var jeg skikkelig svimmel også. Måtte reise meg selv først før jeg turde løfte opp lillegutt. Har hørt flere som har vært svimle etter fødsel... Så det behøver jo ikke bety noe, det da! ) Lykke til uansett! .o)
Beth84g Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har hørt fra mange at de opplever å få graviditets symptomer ca 4 mnd etter fødsel. Tror dette er ganske normalt. Men ta en test om noen dager igjen for å være sikker =)
april 06;) + mai 09* Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 uff ja, ikke noe kjekt å være bekymret for det. Men, husk at en kan kjenne mye slags rare symptomer når en bare kjenner etter, kroppen er finurlig slik. Og mange av de tingene du beskriver kan jo tillegnes så mangt. Ta en test igjen snart, og lær av det fra nå av;) Og om så skulle være, så ordner det seg. Og innen overskuelig fremtid vil du være glad for det og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå