Gå til innhold

trøndertråden!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle bartedamer her inne med mokkasiner og lisseslips. Hadde vært arti me ein egen tråd ferr oss trøndera ferr å sjå kor mang vi e inn her=) Æ e ferræstn inn- trønder=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Steinkjerjente her. Innflyttet fra Ytre Namdal. Er 30 år, skal ha julibarn.

Skrevet

Er 26år og i Trondheim :) Venter junibarn jeg og passerer straks 1.trimester...såå...ser dere i 2.tri da ;)

Skrevet

Arti å sjå ar det e nån få trøndera her da... Æ bor i Levanger, e 25 år og veinte nr to i juli=)

Skrevet

Heia=O) æ e 24 no om få daga,har en gutt på 17 mnd og vente nr 2 i juli=O) kjæm fra Trondheim...

Skrevet

Er trønder wannabe - får jeg være med da? Bor i Trondheim på 7. året nå (guuud, kor tia går!) men kommer fra vestlandet.

Blir 26 om en måned, venter første barn i august. Helt ny på dette, jeg...

Skrevet

dytte opp deinn her æ.....

Skrevet

Hei, hei!

Jeg er også trønder;0)

Er 27 år og har termin 25. juli

Skrevet

Trønder her å,snart 31 år,sambo, å har en gut på snart 3 sammen,vente nr 2 i juli:)

Skrevet

Trønder fra Hitra her, 27 år, gift med mann på 28, har en datter på 8 år i januar, og er gravid med verdens herligste spire, 4+4:-)

Skrevet

Hei, trønder her også!! Bor i sentrum, er 23 år, og har termin ca. 1august! :D

Skrevet

Budeia 81 med spire!!!

Æ å e fra Levanger! :P Kæmm e du? :) Æ e født i 86, men æ veit sekkert kæmm du e læll:)

Skrevet

Fra Trondheim jeg også. Venter nr 3 i siste halvdel av juli :-)

Skrevet

Æ vil itj fertæl kæm æ e nei.... Bur på bøgda ein plass...

Når har du termin da Tøydokke_Anna_?

Skrevet

heisann!

Er innflytter jeg. Har bodd her i 2 1/2 år.

Bor i Klæbu sammen med kjæresten min på 23 år, er selv 24. Vi har ei datter på 9 måneder og venter nr 2 i juli/august.

Vet at det kommer til å bli slisomt,men vi gleder oss alikevel=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...