Gå til innhold

Mmmmmmmm,-skeptisk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom nettopp hjem fra tre-dagers kurs med jobben. Har vært 99.8% sikker på at vi ikke har fått spire denne mnd, mye pga at jeg "avbrøt" prøving ganske tidlig i pp da jeg fant ut at den var en dårlig måned å bli gravid i,( i forhold til at det da blir augustbarn). Ble en liten fest på onsdag og en liten en i går. Men herregud så rar jeg har vært disse dagene. Stiv og støl i magen (muligens pga av mye sitting, er som om jeg har trent krafitg) stikking i ene side av nedre mageregion, og brystvortene er blitt som "erter", Selv om jeg ikke er opphisset/l\kald så ligger liksom "vorten" utenpå. (unnskyld detaljer, men vanligvis så gåt den nesten i ett med areola når det er varmt) og jeg har kjent alle mulige slags lukter. MEN, det rareste er at jeg midt oppi dette ikke kan huske siste gang jeg har vært så sjelden på do!! Forrige graviditet startet med kraftig tissetrengthet nesten fra dagen etter unnfangelse....Og det er dette tegnet jeg leter etter for å få bekreftet graviditet..

Nå tok jeg en test (med en 28dagers syklus ville IKM vært på onsdag som var. Men de to siste sykluser har vært på 31 og 33 dager, og siden dette er min 3.pp så er det de to eneste sykluser etter p-pille slutt). og den var seff negativ. Huff, så ekkelt dette altså. Nå er jeg ganske sikker på at jeg hadde en kjemisk graviditet/SA forrige pp, og lurer på om jeg kan ha symptomer etter dette enda... Har liksom kjent en del "småtteri" helt siden forrige TR....

Huff, nei håper TR kommer fort som f.... slik at jeg kan begynne en ny pp, for septemberbarn går bra alikevel har jeg funnet ut.:o) Egentlig ingen mål og mening med dette innlegget, men tre dager uten BIM er hardt :o) Gleder med til å lese hva som har skjedd med dere alle sammen.

God adventstid til dere alle :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jeg luske meg til å spørre hvorfor du ikke vil ha august barn? *nyskjerrig*

Skrevet

ENIG! Hvorfor? Jeg skal ha august barn, hva er det som er så ille med det? Er glad for at jeg skal ha barn jeg, uansett hvilken mnd jeg skal føde. Men en ting jeg ser at det blir slitsomt å gå høygravid gjennom hele sommerern, men pytt pytt liksom....

Skrevet

Hmm, det lurte jeg også på... men jeg er jo bare glad viss jeg blir gravid enten det blir barn i juni, juli, august, desember eller når som helst egentlig:) Jeg HÅPER jeg får augustbarn jeg!! - for det betyr at jeg er gravid nå;)

Skrevet

For det første er vi blitt enige om å "ikke satse på" august og november (pga av bursdager nesten HVER dag i disse to månedene) og desember (sambo er født juleaften og ønsker ikke at et barn skal evt bli født da) I august/september til neste år så er det atpåtil snakk om en familiesydentur på mamma og pappa sin reging.(trodde den skulle være i månedsskifte aug/sept erfor ikke sept.baby) Alle søsken med familie blir invitert. Selv om jeg med evt septemberbaby i magen IKKE kan bli med, så kan sambo dra med førstemann. Men med augustbarn ville det være stor mulighet for fødsel mens de var i syden og da ville ikke sambo ha blitt med og lilleprinsessa hadde dermed også gått glipp av den. Unner henne å få være med for alt i verden, og nå vil det bli mulig. Iallefall hvis den f...ns TR kan dukke opp da. Har skikkelig mensmurringer nå, og MASSE (unnskyld detaljer igjen damer) nesten gul snørr aktig utflod hmmmmm. Håper det ikke er noe infeksjon.. Har skikkelig vondt/stikkinger i nedre mage noen ganger... Og nei, tror ikke jeg er gravid, litt pga av neg CB i går, mye pga at vi ikke hadde sex store deler av denne pp.

Håper dette oppklarer en del. Selvsagt vil fødselsdato være uvesentlig hvis det blir vi sliter veldig med å få det til, men foreløbig stresser vi ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...