Gå til innhold

Rare bevegelser fra fosteret etter sex.......

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på en ting jeg....Litt flaut å ta dette opp men...Etter at jeg får orgasme, så merker jeg plutselig magen min blir større og hardere enn før.... Vet det er merkelig, men det kjennes også ut som om forsteret driver og stikker rumpa i været der inne....Noe hardt altså, som kjennes kun rett etter orgasme...Vet ikke om jeg skal nyte sexen, sitte der og beskymre meg eller stikk motsatte le av det som foregår der og da...

Fosteret beveger seg også under samleie så dette blir vanskelig for oss... :-)

Skriv hvis noen andre har det som meg...

Fortsetter under...

Har ikke lagt merke til bevegelse under samleie, som jeg kan huske å ha registrert, men magen min blir også helt hard etter orgasme. Ofte har den blitt hard og skikkelig bult ut bare på ene siden liksom. Som om han setter rompa til værs ja. Ser litt "alien" ut hehe. Vi ler av det og synes det er veldig rart. Lurer på om hva han tenker inni der. hihi. Men så går det jo tilbake til normalen. Forklaringen er at orgasmen gjør at livmoren trekkers seg sammen, (det er jo en stor muskel) så babyen får mindre plass. Ikke noe å bekymre seg over. Nyt sexen du =)

Høres ut som du får kynnere etter orgasme :) Det er helt vanlig og ikke farlig i det hele tatt men man får en sånn merkelig følelse...hehe..:)

Ang bevegelse under sex fra babyen vet jeg ikke....babyen burde jo sovne av de bevegelsene der...hehehe..:) Neida, men den er våken akkurat da da, eller så blir den våken... Prøv å konsentrere om noe annet enn bevegelsene fra babyen da :)

Du har nok kynnere etter orgasmen, ja. Det er livmoren som trekker seg sammen og trener på fødselen! Helt ufarlig, og etterhvert vil du nok få dem utenom sex også! Tror dere bare må le av den lille som tydeligvis synes det er veldig arti med sex, og vil røre litt på seg den og! Egentlig er ingenting bedre enn at du kjenner liv, det betyr at den har det bra og reagerer på "stimuli" utenfra, som dunk på magen og at endel av dine "lykke-hormoner" smitter over på babyen. Den har bare godt av at du er glad og fornøyd, og det blir man jo gjerne av orgasmer! Kos deg med sexen du, og prøv å unngå å tenke på at dere "har med en tredjemann" på moroa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...