Gå til innhold

Udefinerbar uro og hjertebank

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre enn meg som føler seg litt "urolig" innvending med hjertebank etc. Det er akkurat som jeg føler at jeg har dårlig samvittighet for noe eller er nervøs selv om alt er i skjønneste orden! Utrolig ubehagelig!!! Har lest et sted at man ofte kan bli litt urolig inni seg når man går med gutt og at man ofte er veldig rolig når man går med jente. Jeg skal ha en gutt så det stemmer jo det.... Er bare så utrollig ubehaglig og hadde vært en trøst å høre om andre har det sånn også!?

Takknemlig for tilbakemeldinger:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en slik dag på mandag jeg... og venter en gutt i februar.. gikk å var urolig og med sånn "dårlig samvittighet"-følelse som du beskrev d, og skjønte ikke hvorfor i all verden jeg var sånn..en skikkelig ubehagelig med sånn "følelse" ja... !!

men tenke at det kanskje hadde med at jeg har bittelitt lavt blodtrykk.. *ler* men har heldigvis blitt bare den dagen... iallefall enda..!! :D

Skrevet

Ja,litt sånn hjertebank,og en "vond klump" i magen og oppover bringen. Ikke noe koselig. Føler meg litt sliten og sånn attpåtil når den følelsen kommer. Jeg skal og ha gutt...

Skrevet

nææ....:-) er det sant! Jeg har det også ofte sånn... Uro inni meg, hjertebank og vondt... Jeg vet ikke om det er gutt eller jente da, men har en følelse av gutt, så det blir jaggu spennende da, å se om dette stemmer....!! :-)

Skrevet

(ps..må legge til at jeg ikke hadde det sånn sist jeg fikk gutt..men det kan jo bare være tilffeldig..har hatt veldig lavt blodtrykk hele denne graviditeten..)

Skrevet

Jeg har ikke tro på sånne ting da,at man får forskjellige opplevelser i forhold til hva slags kjønn det er... Men det er ubehagelig uansett :)

Skrevet

Det er angst det dere beskriver. Snakk med legen deres om det gjentar seg flere ganger . Lykke til =)

Skrevet

Nei,det er ikke angst. Det kommer bare helt av seg selv,uten noen som helst grunn. Og det er normalt i forhold til svangerskapsbøkene jeg har lest i alle fall,fordi hjertet øker kapasiteten sin såpass under ett svangerskap så er det normalt at man får litt hjertebank iblandt. Nå kan jeg ikke snakke for de andre som har det sånn,men jeg kan i alle fall si at for min del er det ikke angst,vet hvordan det er,og det er ikke den samme følelsen for min del :)

Skrevet

hehehe, nå måtte jeg le: witchofthenorth, det er ikke angst....hehe, da hadde jeg da visst det! (men jeg kan jo ikke snakke for de andre her da! :-) men for min del.. Og tror du ikke jeg har snakket med legen min om det da, selvfølgelig har jeg det for det er ikke vanlig at jeg går sånn, og han sier det er på grunn av mitt lave blodtrykk, det ligger på MAKS 100/60, ofte under, sier seg selv at kroppen sliter litt innimellom da! Det kan komme selv om jeg sitter helt stille.. men takk for omtanken witchofthenorth.. :-)

Skrevet

Jeg har ikke lavt blodtrykk en gang,så jeg tror fortsatt på den økte kapasiteten i hjertet :P

Skrevet

Ja, man behøver ikke ha lavt blodtrykk for å få disse symptomene! tvert om.. men i mitt tilfelle er det sånn at kroppen prøver og kompensere/jobbe for det som går sakte inni der/ikke som vanlig... (klønete fortalt kanskje, men skjønner sikkert hva jeg mener :-)

Skrevet

Ja,skjønner det :) Det er uansett ikke noe behagelig..

Skrevet

Godt jeg tok feil da - Angst er ikke noe gøy .!

Skrevet

jeg har det også sånn og hadde det da jeg gikk med datteren min, men hos meg var det angst jeg fikk.og det sleit jeg med ganske lenge og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...