Gå til innhold

Kvalmen som forsvant..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og har kommet fram til at jeg er mellom 4 og 5 uker på vei. Den siste uka (fram til for et par dager siden) har jeg vært kvalm hele dagen. Ikke så kvalm at jeg har kastet opp, men følt meg uvell og ikke hatt særlig lyst på noe mat. Dette har nå plutselig gitt seg, og det bekymrer meg litt. Det har på en måte vært litt greit med denne kvalmen, for da har jeg følt meg gravid. Nå føler jeg meg ikke gravid lenger, og bekymrer meg for om noe kan være galt siden kvalmen bare forsvant..

Er det noen andre som har hatt det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blør du da? Hvis det blir noe galt med spiren ordner kroppen opp og prøver å støte spiren fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noe blod. Men, er det ikke noe som heter Missed Abortion også? Vet jeg sikkert bekymrer meg unødig, men er det normalt at en går fra å være kvalm hele tida til å ikke merke noen ting? Litt teit at en skal savne å være kvalm i grunn, men det er litt slik nå! :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår MA tror kroppen fortsatt at den er gravid og symptomene vil derfor fortsette selv om spiren er død. Mine symptomer kommer og går de og, tror det er vanlig jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..takk for svar!! Får prøve å slappe av og ikke tenke så mye på det, og heller nyte at jeg ikke er kvalm og håpe alt står bra til der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...