Gå til innhold

en herlig jm opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

har denne gangen bestemt meg bare for å gå til jm.vi pratet i over 2 timer da jeg var på kontroll på onsdag.hun er så herlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig:)

skulle ønske jeg også hadde et så godt forhold til min JM...

Skrevet

Var hos jordmor for første gang,bare vært hos lege til nå, og jeg er SÅ fornøyd med jordmora,hun var kjmpe koselig,tok seg god tid, og var bare helt utrolig flott.. Jeg gruer meg til å føde,etter at jeg hadde en fæl opplevelse sist. Og hun beroliget meg og forklarte og sa at neste gang skal vi prate enda mer om det,så nå er jeg mye roliger med tanke på fødselen... Hvor går du? Jeg går på Sandnes helsestasjon hos ei som er ny..

Skrevet

hun her er helt fantastisk.var ute i permisjon sist jeg skulle ha.fikk bare gått til henne to ganger.nei hun skravler og viser og står i.kjempe morsomt,hun elsker gravidmager og ble helt overlykkelig da hun fant hjertelyd(kan ikke alltid forvente det så tidlig da bebisen flytter mye på seg og gjerne "gjemmer" seg litt.

Skrevet

hehe langt unna jeg.sogn og fj.

Skrevet

Jeg skal også bare gå til jordmor under dette svangerskapet

Skrevet

Eg går også berre hos jm, og er kjempefornøgd! Har berre vore på første kontroll, men det var heilt supert!! Utruleg flink jm, som desverre skal slutte på helsestasjonen her og skal flytte til Ullevål - så de som skal føde der kan berre håpe at de får ho!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...