♥Tiny Skrevet 4. desember 2006 #76 Skrevet 4. desember 2006 Forslag til treff hos meg: TIRSDAG 19 DESEMBER KL 11 (kom når det passer) Hvem kan og vil komme? Evt andre dager som passer bedre? Dette blir et juletreff med grøt og kos
Molait Skrevet 4. desember 2006 #77 Skrevet 4. desember 2006 JEG KOMMER (når jeg kommer) hahaha, nei Tiril ligger på eget rom men lurer på om hun kan ha fått med seg litt alikevel jeg altså God bedring Ama! Lå syk i 3 uker selv. Rene helvete. Dritkult med prikker på bildet da:)) Det var den julen A hadde vannkopper da vi skulle ta julebilde. Blir bare en artig historie det da:) Må få ut fingern og fikse ferdig gaver!!
Molait Skrevet 4. desember 2006 #78 Skrevet 4. desember 2006 Tyst det var her da. Okay ønsker noen kommentarer. Gåstol og hoppehuske. Ja vet at det ikke er bra og jaddablada. Kommer ikke til å putte hottentott der flere timer daglig. Har litt lyst på. Lurer på om hoppehuske er noen vits i. Kommer den til å bli brukt stort tro? Gåstol elsket jeg da jeg var liten.
Petronella♡mor til to Skrevet 4. desember 2006 #79 Skrevet 4. desember 2006 Å nei a Tiny.... Ikke den datoen, da kan ikke jeg og jeg vil gjerne være med ;D Men da skal vi på julelunsj på jobben... Kan pr dd alle andre dager frem mot jul, hadde blitt veldig glad for en annen dag altså... ))
Petronella♡mor til to Skrevet 4. desember 2006 #80 Skrevet 4. desember 2006 Molle - har vurdert begge deler selv og er jommen ikke sikker. Vipper hit og dit. Vurderer hoppehuske, for jeg føler at det er litt liten plass her til gåstolen, men igjen, jeg er ikke sikker så jeg har dessverre ikke noe godt svar... Du ble vel mye klokere nå tenker jeg - hehe <;o)
Amabolla Skrevet 4. desember 2006 #81 Skrevet 4. desember 2006 Jeg elsket gåstolen når jeg var liten-har i hvertfall mamma fortalt meg. Hører jo folk sier det ikke er bra av div. årsaker-men jeg går jo fint-sjangler bare etter ett visst alkoinntak;) Sånn hoppehuske har jeg ingen formeining om. Jeg blir gjerne med på juletreff-kan alle dager jeg. Ville tatt julebilder med prikkulf jeg petro-det hadde blitt ett morsomt bilde og en god historie!! Skal jeg gå på barseltreff eller ikke i morgen-det lurer jeg på. Hadde dere gått hvis dere var forkjølet?
Molait Skrevet 4. desember 2006 #82 Skrevet 4. desember 2006 Skal vi ta mandag 18 da ellerr Tiny? Prikkulf....hehe Ama: Hadde det vært med oss-ja. På barseltreff? -tja. Spørs på folka. Noen er helt hysteriske for at de små kan bli smittet. De er jo de som har minst sjans for å bli smittet (stort sett om de får mm da) Vi var syke her hele gjengen på tur, men ikke minsten:) Og spørs hvor syk du er da. Om du selv er i form til å gå. Er jo og kjedelig om du om noen dager får høre at hele gjengen ligger med snørr..hehe. Du får se an. Litt snørr får folk tåle men er du helt sausa hadde jeg nok blitt hjemme. Vanskelig å si. Da tar jeg natten. Edvard har faktisk sovet i over 3 timer. Lenger enn på lenge nå. Våkner vel snart. Eller kanskje han har blitt 9 uker??? tviler vel på det men. Helt greit for meg om det err 1 nattamming, men helst bare 1 da:) Natta!
Petronella♡mor til to Skrevet 5. desember 2006 #83 Skrevet 5. desember 2006 Håper alle har hatt en fin natt )) Prikkulf - hehe, har fått enda flere prikker, når slutter disse prikkene å poppe opp a?? C fikk bare prikker i to dager før det var over, han har hatt nå siden fredag og i morges var han enda værre enn i går ( Kunne jo vært moro å tatt han med til fotografen, men jeg tror ikke besteforeldre og oldeforeldre synes det er like moro. De er nok litt mer tradisjonelle der - hehe... Mandag 18 kan jeg, i alle fall frem til kl 14 (huff nå er jeg vanskelig - sorry assa), ellers er onsdag 20 et godt alternativ eller?? Du er ferdig med svømming da der du ikke Tiny?? Nei, får vel kaste meg rundt å lage matpakke til C før vi fyker i bhg. Ha en flotters dag a damer!!
♥Tiny Skrevet 5. desember 2006 #84 Skrevet 5. desember 2006 Joda, det er siste babysvømming 13 des. Onsdag 20 er greit for meg ihvertfall... Men bli enige da, så jeg vet når dere kommer Har søren meg vært oppe mange ganger inatt også... Er møkklei av det jeg..Trøtt ja!!!!!!! Tror det var nesten hver 2 time jeg, men hun spiste jo bare annenhver gang av det igjen.. Hva skjedde med å sove? Prikkulf bilder er festlig da
_svana_ Skrevet 5. desember 2006 #85 Skrevet 5. desember 2006 Hei og hopp! Vi har snakket om denne Liv før, og jeg vet ikke helt om jeg har blitt bedre kjent med henne egentlig... men har fått to små og det har muligens noe med saken å gjøre. Natta var litt pes. De spiste som ulver ( i alle fall Edvin) før vi la oss (mellom 22 og 24!). Likevel ville de ha igjen kl 02... og 06... Synes ikke jeg gjør annet enn å amme en eller annen om natta. Skulle rape Edvin og fikk masse tjukkgulp på magen min. Deilig. Men fikk sovet til klokka var nesten ni så fikk vel samlet opp 5 timer eller så Hadde de ved siden av meg i senga (som jeg har veldig ofte) og da jeg våkna lå A på magen. Vi lar de alltid sove på ryggen om natta, lar de evt. sovne på magen og snur de etterpå. Synes det var litt ekkelt, kanskje H har vært helt i ørka og lagt han "feil"? Lar de forresten sove mye på magen om dagen. De klarer ikke sove mer enn noen få minutter på ryggen. I vogn går det bra da, heldigvis. Snur de ofte når de har sovnet inn, men ikke alltid. Så det var nok et bidrag til dårligmor-tråden. Vi blir gjerne med på juletreff :-D Fin dag til alle samans ønskes herfra også!
Petronella♡mor til to Skrevet 5. desember 2006 #86 Skrevet 5. desember 2006 Jeg hadde blit VEEEELDIG glad for treff den 20 des assa - plis a plis ;D Kan dere andre da eller? Tiny kan i alle fall, og Amalie kunne alle dager - hva med dere andre??
Molait Skrevet 5. desember 2006 #87 Skrevet 5. desember 2006 onsdag 20 går nok greit tror jeg. Skal i bursdag da (tror jeg) men det blir vel på ettermiddagen. Hmm kan bli litt stress. Torsdag kan ikke herk. Makan a PT, her gir vi deg 2 dager og så "skal du bare". hmf! Vi kommer å bærer vi vøtt svanine:) Ellers finnes det også et kjekt redskap som heter vogn;) E sov faktisk fra 9-01.30. mat og sovnett med en gang. Sov til 5. Dette blir en god natt tenkte jeg. opp igjen 6. opp 7. Ut med far på stua. Fikk ham tilbake 8. Litt kos og sov til 9.30. Det var digg med den halvannen timen ass. Selv om jeg egentlig skulle brukt til andre ting. par uker til nå..så er han sikkert 9 uker..
Amabolla Skrevet 5. desember 2006 #88 Skrevet 5. desember 2006 Hvem er denne Liv? Hihi-jeg er bomulssdott i hue og får ikke med meg alt. Jeg drog forresten ikke på barsel-er heilt bortreist i nysing,hosting og snyting-blærk!! Og vesla mi er pittelitt suklete i nesa så ho har plutselig begynt å våkne om natta igjen- våknet kl. 04.00-fikk nesedråper og pupp og sov til 07.30-oppi senga vår og sov halvtimes intervaller til 09.30. Jeg sto opp og var oppe en time med henne,men måtte tilslutt jage ut sambo av senga for jeg er syyyyyyyk. Beundrer dere som har 2 babyer!! All respekt!! Håper dere finner en dag som passer snart da-kanskje vi bare skal møtes på julaften:)hihi
Molait Skrevet 5. desember 2006 #89 Skrevet 5. desember 2006 Liv? Nei det er hun der som folk err sammen med når de ikke err herr. (har du et liv eller? hang du med?) 24 passer glimrende:D Ellers har vi da 15 eller 22? Kan alle dager jeg, men 20 blir litt stress og mye på en dag... At ikke sambo stod opp med en gang??? Hallo!! Komme å ta'n jeg. Hoppe opp å bite ham i leggen!!
♥Tiny Skrevet 5. desember 2006 #90 Skrevet 5. desember 2006 Har noen planer for den 24 a? Kan jo bare feire jul på tråden vi Hvem deler ut pakker og hvem lager ribba ? hehe.. 15 når er det da? en fredag? Passer bra for meg det assa Lurer på når vi blir enige jeg.. Hadde besøk av a Liv igår eller kanskje var det Molle som var Liv? Var nå ikke her i nesten hele går.. Også driver det trådløse nettverket og kødder med meg, så nå er jeg på nabo'n sitt nett Idag er den store bæsjedagen! Har skifta 3 allerede.. Grønn og sur som fy! (= vondt i magen???) Er nå like blid fordet da.. Ligger på gulvet og putter alt som kan puttes i munnen i munn SÅ søt atte!!!
Molait Skrevet 5. desember 2006 #91 Skrevet 5. desember 2006 15 er fredagen før mandag 18 ja:) 22 er da to dager etter 20... Enige? vi? Rett før tenker jeg! Visste du ikke det? Heter egentlig Liv-Molle jeg. Hatt ganske fin dag her vi. Sov i 2,5 time i stad. (om jeg husker riktig) Tok 30 min å legge nå men hadde store prompen og da. Guri som han hyla. Nå skal vi snart ete snitzel og stekte potetbåter (med olje og krydder-nams) Får nok ikke det besøket jeg trodde kom i dag før i morgen. Men greit da, lite å rydde i morgen. Selv om det har en lei tendens til å blli like ille på 1 dag. Rart det der.
Petronella♡mor til to Skrevet 5. desember 2006 #92 Skrevet 5. desember 2006 Heisansveisann, bare en kjapp tur innom for å si at fre den 15 går bra for meg oxo, wohooo ))
Amabolla Skrevet 5. desember 2006 #94 Skrevet 5. desember 2006 ÅÅÅ så det er Liv-det er ikke rart jeg ikke visste det da:) Hadde heilt glemt av ho-forsvant vel fra meg rundt juli/august tror jeg:) Men da har vi funnet en dato da? fredag 15.gode greier..........
Molait Skrevet 5. desember 2006 #95 Skrevet 5. desember 2006 Da har vi pysjet og er klare for sengen. Gruer meg til hyl og skrik....
Molait Skrevet 5. desember 2006 #96 Skrevet 5. desember 2006 Tok faktisk bare 20 min. Trapper det ned så kjapt er jeg nede i et par sekunder om et par dager..hehe. Tok vel 30 til sammen men siste 10 min satt jeg i stua og bare dytta inn smokk to ganger. Våknet av at han mistet den. Så godt. Er som du sier Tiny, skal ikke så mye til for å glede en mor:) Ja jeg sitter da her og oppdaterer på meg selv til meg selv tydligvis. Herk nevnte noe om at det hadde passet best med treff etter 17. hahaha, man må jo bare se humoren i dette da:)) Hva sies til 21 eller 22? 21 er en torsdag, men kan du da herk? Om ikke kan alle 22? Da er vi vel alle og ferdig med gavehysteriet og kan bare slappe av og kose oss:)
Amabolla Skrevet 5. desember 2006 #97 Skrevet 5. desember 2006 Vi begynte legginga samtidig i dag Molait! Men du klarte deg kjappere enn meg. Hun ligger i sengen sin nå-sover ikke,men griner ikke heller. Veit bleia er tørr og magen er mett så jeg venter med å gå inn:) Håpe,håpe på at hun klarer å finne søvnen selv-det har hun klart bare en gang før!
♥Tiny Skrevet 5. desember 2006 #98 Skrevet 5. desember 2006 Grattis med bedre legging da Molle! Nå går det rette veien skal du se Gleder meg masse til min blir 9 uker jeg nå... Vil ha nattfri... Når begynner man forresten med måltid nr 2 og hva? Vi er jo oppe i en 1/2 porsjon grøt på ettermiddagen/kvelden nå. Er jo helt vill etter mat denna jenta hihi.. Må jo nesten stoppes!! Hvilke datoer står vi igjen med nå da??? 21 og 22?? Håper jeg er ferdig med julegaver innen den tid jeg også.. phu.. må ta i et tak på kveldene etter at snuppa har lagt seg jeg tror jeg... Orker ikke senter med barnevogn og grinete unge (om det skulle skje).. Får se om jeg kanskje drister meg ut en tur med barnevogn en gang..
Molait Skrevet 5. desember 2006 #99 Skrevet 5. desember 2006 Holdt på en time den dagen vi hadde fest. Finner stort sett aldri søvnen selv min. Eller med smokk og kluten så av og til. Men ikke på kvelden. Ikke at det har mye å si om jeg er der eller ikke, han finner ikke søvnen uansett han:) Sitter der mest for å dytte smokk inn på nytt, holde litt i hånda, opp å rape, ned og opp igjen og ned og stryke og ofte sitter jeg bare der fordi jeg ikke gidder å gå ut for å gå inn igjen om 1 min. Og er gjerne mye promprap på kvelden. Måtte ty til sukkervann igjen i kveld. Ikke mye det er snakk om . 2ml og raaap..hehe. (ikke 100 tiny..hihi) Bruker din smokk eller?
Amabolla Skrevet 5. desember 2006 #100 Skrevet 5. desember 2006 molait: mi tar kun smokk i vogna....... Tiny: det er pes med barnevogn og shopping siden det er mye trapper-men prøv oslo city-der fungerer det som regel heilt fint og er dessuten åpent til kl. 2200 hvis du vil ut uten barnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå