Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla balla:)

Bare en kjapp oppdattering............ (mest for å være sikker på at jeg har minst 1 innlegg på denne tråden også!)

Jeg har nett og dette nettet har tastatur med:? Æ Ø og Å!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har prøvd så godt jeg kan å lese noen av innleggene, men tror ikke jeg har hengt helt med for det er ett og annet jeg ikke skjønner på noen av innleggene.......(kan jo være hukomelsen/inteligensen det skorter på men......)

Jeg kommer til å prøve å få til en fødselshistorie etterhvert, men her går dagene så sinnsykt fort at jeg tror ikke det blir før jeg er hjemme igjen og når det blir vet tydeligvis bare gudene!

Jeg har bare lyst på en baylis jeg..............

-røyke slutta jeg med for leeeeeeeeeeeeeenge siden (19/06 2005 kl 14.10 for å være presis.....ikke at det er så nøye altså!)

Også har jeg lyst til at ammminga skal gå litt bedre........

Og at Lillingen legger på seg (gjør ikke det akkurat nå, og det liker vi IKKE!)

Og slippe å ha så vondt i nakke/rygg og bekken..............

Og litt mer enn 1 time søvn i slengen................... (da må både amming og bekken sammarbeide litt bedre først)

(svana: du er min helt! Jeg fatter ikke at du klarer 2...............da tenker jeg først og fremst på dette med søvn altså, bare for å være helt klar der;)

Lillinge: Han ligger med sonde som nevt av søs. Dette for å passe på at han får i seg nok mat (han er litt liten til å spise helt selv, for slapp osv) Han ligger også på varmemadrass siden han ikke er flink til å holde tempen oppe selv enda. Han har fått flytte inn på hybel med meg og det liker jeg veldig godt. Men det tar tid når han skal spise hver 3dje time hele døgnet! Han spiser 12-3-6-9-12-3-6-9 og da starter vi med å skifte bleie (dette for å prøve å vekke han litt) også prøver vi å legge han på puppen. Før det må vi veie han sånn at vi kan se hvor mye han har lagt på seg etter å ha spist på puppen. Og da kan vi finne frem melken som jeg har stående i kjøleksapet for å varme det som han ikke har fått fra puppen. Dette gis i sonden og følges nøye med på skjema osv. Nå spiser han 45 ml til hvert måltid. Så er det klart for å legge han igjen og da må jeg finne frem alt jeg trenger til pumping. så pumper jeg (og den som spør 1 eneste gang til hvordan det går meg melka nå........klabber jeg til!). Det sises at 10 min.....kanskje 15 min med pumping rekker....... HA! Da hadde ikke denne dama kunnet bidra med mange dråpene.......... Jeg har brukt opp til 1..ja EN...TIME på hver pupp for å klare å samle opp litt......... Hart fått nesespray for å prøve¨å lette trykket, men syns ikke den virker..... Også foreslår de dobbelpumping da, som om det er lettere å konsentresere seg når man må gjøre 2 ting samtidlig..... Jeg må seff veksle mellom håndmelking og el-pumpe for å komme i mål hver gang... Men bruker bare ca 40-50 min på begge puppene nå! Hurra? Og innen alt dette er gjort så rekker jeg kanskje en tur på do eller ned for å hente meg litt mat til han skal ha mat igjen............. Er sliten i dag merker jeg! Har vodnt i hodet i tillegg til nakke/rygg/bekken...

Er det ikke deilgi å ha meg tilbake?? (tenker på at dette ble et syteinnlegg..............Sorry! JEg er skikkelig glad for å ha fått denne gutten, men kunne tenkt meg å slippe alt peset hele døgnet....men sånn er det å være mor)

Nå høres det ut som han er i gang igjen og da er det bare å lyde....... (hadde vært greit hvis han var våken litt nå og tok puppen i stede for å være våken på natta og bare sove seg gjennom stellene på dagen)

Jeg har prøvd å forandre nicket litt igjen...

vet ikke om jeg er fornøyd??? Noen forslag????

STOR KLEM

(og tusen takk for alle støttende sms jeg har fått fra dere alle! Jeg må bare beklage hvis jeg ikke har svart på noen av de.......glemsk, dårlig telefon og dårlig tid er en dødelig kombi)

Skrevet

Å herregud for et styr!! Rekker du å kose deg og da? Terminbaby var ganske kjekt ser jeg nå:)

1D fikk 1G ;)

Skjønner godt at du er sliten! Føles sikkert som for alltid når man er midt oppi det, men dagene går og snart er alt "normalt" skal du se:) Ja også ringer du jo på de få tidene jeg ikke hører/får tatt tlf da!! hehe. Skal ha selskap i dag så stresser rundt her. Men må jo innom å sjekke tråden i ny og ned da.

Koslig å ha deg tilbake:))

Skrevet

God formiddag damer!!

Må bare begynne dette innlegget med å si *snillegodeomtenksommesamboerenmin* :o))

Ble jo sent i køya i går (takk for artig party jenter som var på msn i går) :o)) Flirer bare av å tenke på den skravlinga...

Vel kom i køya ved 3 tiden (både sambo og jeg - ehe kremt), nåvel etter noen timer våknet da A (0630) da sto sambo opp med han, for han var jo på flaska etter at jeg nesten klarte å tylle i meg en hel flaske vin i går - herregud ikke rart det ble litt surr i skrivetøyet veit du :o)

Nåvel, jeg surra meg ikke ut av senga før 1120. Da har A fått matrunde nr to, C har fått både frokost og frukt. Så får jeg agendaen deres:

Nå skulle de i skogen et par timer (sambo, C og A) der har bhg en lavo, så de tok med seg varm saft, bok og litt snacks. Skulle kose seg der litt før de kl 14 skulle dra på Strømmen. Men A må jo få mat innimellom der kommenterer jeg. Å ja, men det er ikke noe prob, tar med meg flaske og varmer melk på Fru Lyng jeg, sier sambo. Vi kommer hjem sånn 16-17 tiden (da skal jeg ha middagen ferdig) Skjønner dere eller - kan jo ikke annet enn å være fornøyd da, får hele dagen hjemme alene.

I ettermiddag skal vi kose oss med boller (som jeg skal bake etterpå) og kakao eller noe, mens vi ser julekaleder og tenner adventslys.

Rene idyllen dette jo :o)))

1D - høres slitsomt ut. Skjønner at du er glad for gutten du har fått, men det er lov å være sliten og å si det HØYT (i alle fall her på tråden - du ekke dårlig mor for det :o))

Lykke til videre med pumping, mating, soving etc, så får vi håpe dere får "dreisen" på det etterhvert, prøv å hvile litt innimellom slagene så du ikke blir heeelt utslitt. I så fall bør du be om litt avlastning mens du er på sykehuset - når du kommer hjem blir det jo andre boller igjen.

Kaker og ryddings er i boks Molle?? Nåvel, har jo fortsatt halvannen time igjen da til huset ditt blir invadert :o)) Kan tenke meg det var interessant lesning på referat fra msn i går kveld (ehe eller kanskje ikke), men litt festlig var det nok - hehe ;D

Vel, får hoppe i dusjen og kaste meg rundt. Litt dårlig gjort om huset ser helt bomba ut når de kommer tilbake og jeg har gjort ikke´no. Det har jeg ikke samvittighet til.

Tar en tur innom her i ny og ne for å se om det skjer noe nytt og revelusjonerende :o)

Forresten - prikkene fortsetter å tyte frem på A (begynner faktisk å bli ganske mange på den lille kroppen), men han virker fortsatt ikke å plages av det, heldigvis :o)

Orker ikke lese gjennom ALT jeg har skrevet, så det kan hende jeg både gjentar meg selv og har skriveleifer, men men ere så nøye a - hørs :o))

Skrevet

æsj nei! Men ikke mye igjen da. Pynte bløtkaka (veldig enkelt uten noe fjas) Dusje og skifte. JA og litt småplukk her og der da. Dekke bord og sånn. Men E våkner snart og skal ha mat. Heldigvis har han sovet lenge i dag. Over 2 timer alt faktisk:)

Jepp, haste videre.

Skrevet

Hei igjen ;)

Jeg er litt bedre form nå, har spist, pompet meg, hatt besøk av søs og spist igjen:) Gutten har ikke spist så mye av puppen i dag, men det er fordi hna har gulsot igjen og da slipper jeg å føle at det er min feil ihvertfall:) Og nå har jeg spist igjen og da er vi klar til bleieskift, pupp, sonde og da skal jeg en tur hjemmom og hente meg klær:) Det har jeg ikke kunnet tidligere og det GLEDER jeg meg til!! Siden jeg kom på sykehuset (uten ferdig pakket bag...) så har jeg måttet gå med det den som har pakket ned til meg har funnet det for godt å ta med (eller ikke ta med, ved noen anledninger......).Så utsikten til å kunne pakke noe som både passer, er reint og ser ok ut er himmelske på dette stadiet;) Lillingen har mer klær i skapet her enn det jeg har:) Har jeg nevnt at han bruker str 44????? Det er lite det!

Da har jeg stelt han og har begynt sondinga:) Skal starte pomping nå.

Her går det forresten i albueskjell og ullinnlegg. Begynner å bli litt sår... håpe det går seg til:) Også er det Mandela-pumpe her på huset, og den er helt grei. Tror jeg vil kjøpe meg elektrisk hvis jeg skal ha etter sykehuset....... Noen som har erfaring med Avent sin isis (er det det den heter?)?

Skrevet

Da har folket gått. Helt greit og kake og greier men siten. Vært litt mye i helgen. Edvard smilte til alle og gikk på rundgang. Ble overtrøtt og nektet å sove. Men så lenge han var i ok humør så fikk han nå sitte der på fanget.

Sovnet endelig til slutt i stad. Nesten 1 time. jaja. Men blir så feil for natten. For orker ikke være oppe til rundt 20 og sove 6-7 tiden blir litt sent. Får ta det som det kommer:)

44 er smått:) Regna ikke med noe annet egentlig..hehe. Jeg synes ikke de skjella hjalp stort. Mye bedre med den salven de har. (om de har det der da)

Mandela..hehe..blir vel ikke kalt noe annet fremover den;) Jeg har avent sin el. Det kjekke er at du kan velge om du vil bruke el. eller ikke for følger med den greia til håndpuming og. Veldig fornøyd med min. Jeg synes den fungerer bra med den gummigreia inni, Tiny liker best uten:) Synes egentlig det er like greit å ta det manuelt jeg. Ihf når melken har kommet for fullt for da tar det ikke lang tid. Rekker ikke bli hel gåen i armen. Er vaffal fornøyd med avent:)

Har du noen peiling på når du skal hjem 1D? Vet de ikke kan si noe sikkert på det enda, men snakker man 1 uke eller 4 liksom?

Er ikke helt bra jeg assa. Skikkelig kvalm og blæ. Håpe jeg blir bedre utover kvelden. Skal jo bade i morgen. Blir det fler eller bare oss Tiny?

Skrevet

Halla:)

Da har jeg vært å hilset på lillingen:)

Han var bra flott og fin:)

En fanntastisk blanding mellom mamma og pappa:)

Det var utrolig godt å endelig få både se og røre han:)

Du er bra flink søstra mi:) Kjempe glad i deg:)

Skrevet

Kan tenke meg han var bra fin ja,druettgutten :D

Vet ikke om jeg har rett nr,men håper nå min sms er en av de 1D har rukket å lest,hehe! Grattis igjen!

Avent sin elektriske var jeg veldig fornøyd med og , kjekt det at man kan velge om man vil bruke den elektrisk eller manuelt :)

Lykke til videre med lillegutten!

Skrevet

Hei hopp Godtfolk!

Str 44 høres uuuutrolig lite ut. Mi si passet ikke str 50 en gang når hun ble født! Men det er bra alt går fint-selv om du er sikkert sliten.

Jeg har Avent sin manuelle pumpe-funker fint for meg siden jeg kun pumper om morgenen og da kommer det nesten av seg selv-men bruker ikke den myke delen da(den massasje greia)

Jeg føler meg nesten fyllesyk i dag etter 2 øl og MSN party;) Men tror jeg begynner å bli forkjølet kanskje. Vesla mi har vært bli og fornøyd i hele dag!! Tror hun har hatt magevondt for det har kommet noen seriøse ladninger i bleia i dag:)

Bra kake og søndagsgjester gikk på gli i dag Molait-misunner deg egentlig ikke gjester i dag-hadde neppe vært mye gjestfri jeg:)

Blir gjerne med og bader en anna gang, men siden jeg begynner å bli forkjølet så får jeg holde meg unna deres små håpefulle!

Skrevet

Her hadde det skjedd endel siden jeg logget av igår kveld ja :) Dessuten har nettet tullet litt her idag, så ikke vært mye på heller!

Natta gikk over all forventing! Oppe for mat 1 og 6 og sov til 9!!!!!!! Har vært på besøk hos min mamma og pappa idag og kosa oss med middag og greier :) Godt med mamma'r som disker opp!

Molle: Blir bare oss to ja :) Kl 13? Bare sånn at jeg kommer på rett tid :) Godt det gikk bra med både selskap og E idag da!

1D: Får håpe lillingen legger masse på seg snart sånn at han kommer inn i størrelse 50 :) hihi... Amming er et styr, men bare stå på så ordner det seg nok til slutt. Prøv ammete? Skulle ikke det være bra for melka?

Jeg har avent manuell pumpe og den er jeg gansle fornøyd med, og som molle sier bruker jeg ikke gummien i pumpa. Føler jeg ikke får bra nok vakum med den gummigreia i..

Si ifra neste gang det er trådparty a jenter! Jeg vil og være med å ta en øl foran pcn :)

Uff, får henga opp julestjerner og finne adventstaken jeg... Litt treg bare jeg :)

Skrevet

Nei og nei jenter.... nede på side 2???? Hva skjer`a?

Jeg har vært hjemme i dag;) Herlig og vondt samtidig....

(den dårlige samvittigheta for at jeg ikke er hjemme hos dattera kom vel sterkt ei stund....er ikke enkelt dette.)

Mannen min er redebyggeren for tia: Han har fikset nesten ALT på fikselista mi!!!!!!!!!!!!!! Så når jeg kommer hjem er egentlig det meste på plass! Han er så god den mannen min, er jaggu glad jeg fikk han på kroken til slutt;) Han var verdt strevet! Måtte gråte en skvett når jeg fikk se senga til lillingen stå inne på rommet vårt...(tenker på hvor vondt det må være å skulle legge seg der inne hver kveld, når vi er her.)

Har jo seff også tømt og vasket ned rommet vårt før han satte inn tingene da......... grundig er mellomnavnet hans;) Har gjort det samme på rommet til dattera siden vi har fått svar på prøvene: Hun er frisk som en fisk hun! Så da ma vi lete andre steder..... Som på rommet hennes osv....

Da er det jaggu tid for pomping igjen........ Har kommet litt på utur siden jeg var hjemme i hele 90 min...... Så nå pumper jeg før maten hans, noe som ikke er så lurt siden jeg da må pumpe 1 pupp-prøve han på den andre også pumpe den = mer styr:)

Skal prøve å se om han sover over 3 skiftet i natt, for da tar barnepleieren han med ut for å gjøre stellet for meg:) Hvis ikke må jeg ta han selv.

På spørsmål om jeg vet når han kommer hjem så må jeg innrømme at vi virkelig ikke aner! Det kan være 1 uke eller det kan bli 4...... Vi håper på at han er hjemme til julafte, også får alt det som skejr før det bare bli en positiv overraskelse. (tror han kanskje kan være på vei hjem til neste helg jeg da. Men tørr ikke si noe for sikkert, det kommer an på hvor flink han er fremover(les mamma også seff!). Hvis han begynner å legge på seg, spise selv og holder varmen uten hjelp så er vi godt på vei ihvertfall! Han ligger uten varmemadrass nå, spent på om det går bra jeg da.... Har fått på han ullklær da;)

Da må jeg pumpe, sjekker innom før jeg legger meg;)

Skrevet

1D: Aller først; GRATULERER med den lille gutten! Jeg har sendt deg en mail også, men den har du sikkert ikke fått lest ennå.

Håper ting vil gå fort framover for dere, dere er kjempeflinke. Og husk at uansett hvor mye hardt og slitsomt arbeid det er akkurat nå, så vil det være verdt det.

Stor klem fra

LH og

Skrevet

Du legger deg for tidllig Tiny! Får ikke med deg moroa da vøtt;)

Da ses vi 13 i morgen. Formen min virker å være bra igjen. Sikkert en halvdøgnflue. Men vil gjerne ut før kø da. Tar jo ikke så lang tid å bade da. Ikke for oss vaffal regner jeg med..hehe. Tenk på hva du synes vi skal shoppe da:)

For et styr 1D. Du måtte jo gjøre det meste ut av dette da. Av trådjentene altså. Kunne vel gjøre som oss andre å vente litt til vel? Evt som cat å ta et hastekeisersnitt om det var SÅ viktig med oppmerksomhet?? hehe. Nei håper lillingen kommer seg snart. Hadde vært greit å være hjemme til julaften ihvertfall da! Tenkerr på jenta di og. Men om han ikke er klar til da så er han sikkert så på god vei at dere får perm? Nei la oss nå håpe at dere er hjemme før den tid. Må mamma være flink så dere kommer dere hjem:) Du får prøve å nyte sykehusoppholdet så godt det lar seg gjøre. Ta den avlastningen du kan få!

Snille mannen din da. Litt glad jeg ikke er i din situasjon med min mann. Med tanke på redebygging og ting som skal fikses. Liker'n jeg assa, men tiltak og få ting gjort er et kapittel for seg.

E tok kvelden kvart på ni, etter tre kverter med hyl og vondt og blæ. Men sovet til nå. Våkner vel om ikke så lenge. Bare håpe han da sover videre og ikke følger gårsdagens mønster.

Og takker for fest i går;)

Skrevet

hei 1D husk at du er kjempe flink!! Husk også å kreve hjelp du må få avlastning når det er som det er.

Jeg måtte vekke O. hver 3. time for å gi pupp men han var for slapp til å suge. Det tok 3 dager før de tok det på alvor og da ble det lys pga gulsoten. Jeg var jo så heldig å ha masse melk da MEN en natt i lyskassa så lot de meg sove og ga ham MME da fikk jeg SOVE (hadde det vært riksen hadde de gitt mm fra melkebank).

Oskar brukte også 44 så ja jeg vet det er smått newborn bleiene var også alt for store (rart de ikke hadde mindre bleier av noe slag når vi kom på riksen)

Godt å se deg her i gjen

jeg har hatt en slitsom kveld! O. var våken nesten i ett fra 13.40 til 22. han er så lei og så overtrøtt.

Passet jo bra med middagsgjester:)

har avent manuel pumpe jeg da og er fornøyd tok litt tid før jeg fikk det til.

Jeg skal få Internett her jeg nå orker ikke ha med naboen siden jeg kun har dekning på soverommet

Hvilke leverandører anbefales??

Skrevet

Nabons..hehe. Men vi har dekning i hele huset da, bare han betaler regninga si.

Har lite kjennskap til det der Herk for vi har snyltet i alle år. Før det gikk det i modem..dyyy-dyttdyydyttdyytdyyy-dyyy.

Natten har vært grei, men så lå han i senga vår fra 23.30 til morran da. Tror jeg bare var oppe 2 ganger etter 23.30. Har blitt så borte på natta nå at jeg har null oversikt lenger. Satt i stua med far og bror en halvtime på morran da, så mor fikk sove litt til. Ble levert i sengen 08.15 full av bæsj...

Trøtt forde...

Skrevet

Å så mye som har skjedd!

*holde pusten*

Ok. Kjempegratulerer 1D enda en gang. Bra du fikk nett! Skulle jo oppdatere for deg, men så fant pcen min ut at den skulle krangle. Av en elller annen mystisk grunn ville den ikke på nett. Men det er den nå, får se hvor lenge det varer.

Du er flink! Utrolig flink! Husk det, og la alle hjelpe deg - for all del ikke vær redd for å takke ja.

Vi gikk rett inn i 50 her i gården. Det var stort ja - men synes det var greit. Bare bretta opp armer og satt sokker på beina. Når de først begynte å vokse var det med rakettfart! Brukte vel 50 til de var knappe 6 uker. Begge mine var jo mindre enn både Oskar og Tirian, 2.3 og 2.6 men det gikk fint.

Nå er besøket sendt hjem. Var hyggelig. Synes lillesøster er blitt så stor! Hun er 13 nå. Nå har vi frysern full av brød og kaker, så det er bare å komme på besøk :-D Og, nei - ikke alle sov hos oss. Det var et hotellrom med i bildet også.

Så til det som er litt slit.

I det siste har Adrian blitt veldig slitsom å amme. Etter at den verste sulten har gitt seg (kun få minutter) begynner han å gråte mens han kaver og fekter med armer og bein.

Som oftest er dette fordi han svelger luft og trenger å rape. Jeg tar han opp, får opp rapen, og prøver å fortsette. Han kan da svelge noen tak, før han begynner igjen. Han har enten flere raper på lager, eller er bare irritert fordi han glemmer å suge når det er det han egentlig vil. Ofte blir han så sliten etter at rapen er kommet at han sovner, for så å våkne igjen etter noen 3-10 minutter - og selv om jeg legger inn hyppige "pauser" begynner showet på nytt igjen. Bare han ser puppen begynner han å vræle...

Det er det samme om jeg enkelt- eller dobbeltammer. Derfor tar ammingen veldig lang tid for at han (etter min mening) skal få i seg nok.

Edvin er roen selv og suger lenge og vel uten slike raptuser.

Adrian kaver både når det er mye melk, lite melk, veldig sulten, litt sulten. Et slit! Det er ikke alltid han styrer så veldig, men det er alltid litt.

Er redd han ikke får i seg nok mat, som spesielt på natta fører til hyppige nattmåltider og at han får luftsmerter om kvelden før han skal legge seg (20 min - 1 times varighet)

Lørdags kveld fikk han flaske med mm som siste måltid før natta (23:30), han sov da til kl 04 så det virker som at det var lurt. Han fikk i alle fall ikke luftsmerter, og det var en lettelse.

I går prøvde jeg med pupp først, så flaske - og da var han oppkavet og fikk knip sånn at han måtte ligge på H en god stund.

What to dooo?????!!! Har jo så mye melk og dette er veldig trist! Synes jeg...

Ellers så har jeg lest alt om tant og fjas, sykdom, søvn og fest og fyll. Skal prøve å være online neste gang det er nettfest!

Skrevet

Ja, også har vi kjøpt lekegrind. De sover og koser seg glugg i hjel oppi der :-D

Har lagt mange ulltepper i bunn sånn at det ikke blir hardt. Mamma har sydd et stort krabbeteppe som jeg har brettet opp langs kanten og erstatter på en måte sengekant. Har satt opp giraffuroen og putta litt leker oppi. Deilig å ha et sovested til begge i stua!

Skrevet

God morgen tråddamer!

Kan ikke si at natten har vært noe særlig med oppvåkning hver 2 time (ikke mat hver gang). Heldigvis sovna hun fort igjen hver gang.. Kjedelig med så oppstykket søvn altså!

1D: sier som alle andre her jeg: Kos deg masse med gullgutten og ta imot all hjlep du kan få!! Da blir du mer uthvilt og kan ta bruke tiden til å kose deg masse med både mann og barn :)

Svanine: Tror det er lurt å pumpe og gi flaske jeg altså... Så slipper du den kavinga og oppvåking med au... Får kose deg med ammingen så lenge du kan når det går bra også får han få flaske når han er oppkava?!

Molle: Næh, må vel innom posten en tur ihvertfall.. Må ha frimerker til dåpskort. Også innom noen butikker å se om jeg finner noe som kan likne på julegaver kanksje? Vet ikke helt jeg.. Noen forslag? Er jo ikke så mye man rekker før køen begynner vel? Vi er vel ferdig med bading ca 2 tror du ikke (bading, skifting og mat)?

Sitter her og er litt overrasket egentlig jeg! Vanligvis bruker vi litt tid på å sovne i vogna (lakenskrekk light) på fromiddagen... Men nå la jeg henne bare i vogna for jeg skulle kle på meg og hører hun ligger å babler. Plutselig blir det helt still og hun sover!!!! Helt av seg selv!!! weeeeeee!!!!!!!!!! hehe... Hva man skal glede seg over som småbarnsmor!

Og bæsjen har blitt GRØNN og lukter surt og jævlig!!! Grøten sin skyld det tenker jeg :) Måtte bare informere om det!!!

Får gå å pakke sammen litt svømmetøy og sånn jeg, så er det gjort.. Også kanskje jeg slipper å glemme noe sånn rett før jeg skl dra..

Skrevet

Her kommer man hjem til ferdig middag:) Setter seg ned og skal lese tråd mens man spiser. Men nei da den er på side 2 og ingen skrevet siden i dag tidlig?!

Var sååå gøy å bade i dag. Lo og kosa seg og Tiril patta på tåa hans..hehe *smattsmatt* Jaaa og dro av ham håndkle hele tiden! hihi

Så skulle vi kle på og Tiril vrææææla!!! Og så skulle vi på senteret. Og etter en stund var det Edvard sin tur til å grine. Sånn er det:)

Var DEN køen da Tiny. Fra skedsmohallen og til siste rundkjøringa tok det ca. 20 min!! Og såklart våknet E da jeg flyttet ham til setet og var smokk og sang og jeg vet ikke hva for han var IKKE blid. Utpå Åkrene sovnet han da.

Ja og haha, jeg glemte jo å tørke opp isen jeg la på gulvet og gulpet E la der da :)) En brun og en hvit dam..hehe. Jaja.

Det er kaos ute!!! Alle ute i bilene sine eller?!

Skrevet

Idag har visst alle sammen hatt besøk av denne Liv tror jeg...

Joda moro å bade! Og beklager sterkt den håndkleavdraingen :) hehe.. Lurer på hvor hun har lært det hen jeg? Også sutting på tærne ja!! Og kle på er skikkelig kjipt altså!!! Det synes ihvertfall Tiril.

Kjipern med kaos da...

Tiril våkna på vei bort til bilen hun :) Sov over 2 timer faktisk! Og nå har hun skravla seg i søvn for natta!!! Får håpe det går bedre inatt enn igår natt da...

Nå skal jeg på salg på Adidas...Svigerfar sitter barnevakt så lenge :)

Skrevet

Kan ikke noen presentere meg for denne Liv a?

E sovnet som sagt i bilen. M og W skulle snart på trening da jeg kom hjem så jeg sattt i bilen med bilen i gang i rundt 10 min. Greit han sover litt til tenkte jeg. M ble stående en stund der nede og bar ham inn etterpå. Han sov. sov litt til inne. Sov faktisk i over 2 timer!! JAda ikke bra i stolen det, men får så være. Skjer ikke ofte. Regna med at han våknet om jeg flyttet mer på ham.

Så han våknett da 18.45. For det passer jo bra om man skal legge seg rundt 20-not. Men virker som han er trøtt og sliten nå så da går det vel greit.

Ja og kom på noe Tiny..eh..tar det på msn forresten jeg:)

Skrevet

Syk og forkjølet Amalie hilser innom her:) Snufs snufs. Har ikke vært syk på 2 år!! Kjipern. Så sambo har virkelig måttet ta i et tak i dag å ta seg av vesla siden jeg såvidt orker å amme. Og så er det barseltreff i morgen-burde vel ikke dra dit når jeg er så forkjølet?

Jeg vil ha snøøøøøøøøøø!!!!!!!!! (ikke snørr)

Skrevet

Hei og hå!

Høres moro ut med bading da, håper vi får vært med en gang. A er veldig glad i å bade i badekaret, hadde vært moro å teste han i bassenget :o)

Avkledning og sutting på tær... Kanskje noe hun har lært av mor, hmmm sover hun inne hos dere?? Kanskje hun ikke alltid sover - hihi :o))

Forkjølelse er ikke moro - God bedring Amalie!

A er fortsatt fin form, så jeg tror ikke disse vannkoppene skal bli noe bry, selv om det til stadighet popper opp nye. Spesielt i alle "foldene" hans, og de er det jo noen av kan du si... Virker ikke som om han merker det i det hele tatt. Men vi har smurt på hvitvask i tilfelle rottefelle, så det ser jo ut som om han har en eller annen skummel sykdom (spesielt da han har ganske masse i hodet) ;P

Bilkø er skikkelig boring og A er heller IKKE fornøyd da han kjører bil, så sant han ikke sover. Han kan holde et skrekkelig symfoniorkester fra A til B dersom han finner det for godt, hvilket han gjør ganske ofte i bilen.

Har vært ute en tur og røsket unna noen flere julepresanger. Men det er ikke akkurat julestemning ute kan man si, jeg vil oxo ha snø - i alle fall til jul!!

Tror kanskje jeg kan komme om det blir treff 12 des (neste tirs) allikevel. Ikke så kult å dra med denna prikkete ungen til fotografen, så vi må vel utsette det :o)

Nåvel, håper alle ungene har blitt "9 uker" nå sover drømmesøtt i hele natt så mammaene får litt fred og ro *tvitvi*!! ;D

Skrevet

Er ikke den aller mest entusiatiske når det gjelder snø, men nå vil jeg ha snø også!!! Er jo ikke jul uten snø vel??? Og julestemningen kommer jo med snøen...

Fikk nå satt frem sånne lysestaker i vindu igår og vasket gulvene (dog kl 21 på kvelden, men bedre sent enn aldri). Mangler å henge opp en julestjerne på rommet til Tiril, men må skru inn en skrue eller annet å henge den opp i først... Adventsstaken og juleduken er og funnet frem :)

Snørr er noe dritt... Tror kanskje det er lurt å droppe barseltref imorgen jeg.. Ikke så ok å drasse med seg alle de basseluskene og smitte de andre vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...