Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 er i uke 26 og har fått "press" nedentil. Virker som kjønnsleppene er veldig blodfylte og mørke rød/lilla i fargen... litt pinlig...men vi gravide er jo litt rare.... Husker ikke at det var slik sist? Ikke noe åreknuter eller noe ser det ut til. Ikke spesielt skummelt men litt ubehagelig... Flere som har kjent dette? velger å være...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Akkurat som meg. Føler jeg er blitt skikkelig hoven neden til, og noen dager er det vondt,som i dag,måtte sette meg flere ganger for det gjør vondt i fra fremme til bak om du skjønner. Kan heller ikke huske at det var slik sist,fikk jente da og venter gutt nå vet ikke om det har noe å si,men synes det er skikkelig ubehagelig til tider.. Er 23 uker på vei. Godt å høre det er flere for da er det sikkert vanlig,og ikke farlig.
pistin Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Hei, Jeg har det også på samme måte og har vært litt bekymra. Dette er barn nr to for meg også og jeg hadde det ikke sånn i forrige svangerskap. Er bare 15 uker i morgen og har hatt det sånn i flere uker allerede.. Har dessuten fått brennende smerter nederst i ryggen, øverst på rompa. Er vondt når jeg sitter og når jeg går. Bekkenløsning??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå