Gå til innhold

press nedentil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 26 og har fått "press" nedentil. Virker som kjønnsleppene er veldig blodfylte og mørke rød/lilla i fargen... litt pinlig...men vi gravide er jo litt rare....:) Husker ikke at det var slik sist? Ikke noe åreknuter eller noe ser det ut til. Ikke spesielt skummelt men litt ubehagelig... Flere som har kjent dette?

velger å være...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som meg. Føler jeg er blitt skikkelig hoven neden til, og noen dager er det vondt,som i dag,måtte sette meg flere ganger for det gjør vondt i fra fremme til bak om du skjønner. Kan heller ikke huske at det var slik sist,fikk jente da og venter gutt nå vet ikke om det har noe å si,men synes det er skikkelig ubehagelig til tider.. Er 23 uker på vei.

Godt å høre det er flere for da er det sikkert vanlig,og ikke farlig. :)

Skrevet

Hei, Jeg har det også på samme måte og har vært litt bekymra. Dette er barn nr to for meg også og jeg hadde det ikke sånn i forrige svangerskap. Er bare 15 uker i morgen og har hatt det sånn i flere uker allerede.. Har dessuten fått brennende smerter nederst i ryggen, øverst på rompa. Er vondt når jeg sitter og når jeg går. Bekkenløsning??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...