Gå til innhold

amme bh fra spar kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvordan de er? hvilke anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte et par der for et par mnd siden..

De var på tilbud til 29,-kr

De var tynne og klødde en del på puppene.. - ikke noe gode...

Men kan jo brukes i nødstilfelle om de andre er skitne ;)

Skrevet

Jeg kjøpte noen som koster 79 kr. De va gode å ha på. Kjøpte også en med spiler til 99 kr. Var grei den også. Begge var fine iallefall.

Skrevet

hva slags merke var det? greit å vite merkenavnet til dere begge, ut i fra hva som er greit/ ikke greit

Skrevet

Kjøpte noen mange som var til halvpris 39 kr. Helt greie i starten, til jeg virkelig vet hvilken størrelse jeg bør ha.

Skrevet

Jeg kjøpte også noen til halv pris, 39 kr. Kjøpte to stk, for å ha til å starte med. Man vet jo ikke hvilken str man ender opp med, men bestevenninna mi anbefalte meg sterkt å ha et par billige med én gang. Så kan jeg kjøpe noen bedre, dyrere når jeg ser hvilken str jeg må ende opp med..

Skrevet

Jeg har kjøpt et par stykker der. Tror de het "Ann". En hvit ltt finere med blonder og en helt enkel svart. Virket helt greie begge to, får starte med de og evt. kjøpe flere etterhvert..

Skrevet

Kommer an på hvor store pupper du har kanskje... Jeg har ganske store fra før, 80E, og de "Ann"-bh-ene ga ikke noe hold til mine hvertfall. Kjøpte to fra Triumph, og de virker greie. Husker ikke prisen på noen av dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...