Gå til innhold

Skravletråden for skravlekjerringene som venter på å bli prøvere!

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamma vet om mitt stooore ønske ja. Og hun venter bare på at jeg skal si at jeg er gravid. HaHa, men det tar nok enda litt tid... Men skulle ønske jeg kunne si det nå.

HEI IGJEN *Ønskedrømmen*!

Gamle er søstrene dine da? Og hvor mange? Har 4 halvsøsken jeg. Alle under 12 år.

Jeg har bare sitti på msn i kveld jeg! Og øvd på teorien da! =P

Mamma vet også om mitt store ønske om barn, men har ikke sagt at vi skal begynne å prøve når jeg får meg jobb. Vil overraske ho med å si at jeg er gravid! (hvis og når jeg blir det da).

Annonse

Har 2 småsøstre..=) Under 9 begge..:) Helt fantastiske unger :D <3

Aah, nå har jeg laget meg gløgg!;D Det så godt!<3 *hihi*

Tror ikke mamma veit om mitt ønske jeg, men sånn egentlig så tror jeg ikke hu blir kjeempe overraska om jeg plutselig en dag sier at jeg er gravid..;)

Hadde babyer kunne blitt bestilt tror jeg at jeg hadde hatt en hel skokk nå..:P

Det jeg mente det var Tanta til Celine.

Men egentlig tror jeg at jeg gleder meg mest til å ha baby i magen jeg. Også når de er små, men kan lissom ikke selge de da. Haha, men går nok bra det også. Er spennende med unger da! Er litt rar jeg.

Men hvordan navn vil dere ha på babyene deres da? Ta den første først.

Større unger er herlige de også syns jeg..:)

Navn på mine (de navnene JEG vil ha på dem da;) ) vil jeg ikke nevne enda..(a) :P Men liker dobbel-navn, så kan hvertfall si at det blir det..:) Der skal INGEN få bestemme noe annet, dobbelnavn BLIR det..:P

Liker litt spesielle navn da, så det må det også være..

=)

Så de er hemmelige! Kaller mitt for TK jeg, første bokstaven for hvert fornavn. Hehe. Er litt langt da. Men søtt synes både jeg og typen.

Spiller Sims jeg. Kjempemoro. Skriver her med PCn til gubben og er på SIMS med min. Ser smart ut!

Annonse

Navna vi har kommet frem til er ikke hemmelige...

Thea Kristine og Tor Kristian. Tor heter den fremtidige onkel. Og jeg fant på nanvet hans for litt over 10 år siden :)

Typen spiller PlayStation så han lånte den bort villig!

Broren min har et navn til da, men vil ikke legge ut det her. Hehe, jeg som bestemte navnet på han ja. Da var jeg 7 år og nokså stolt asså.

Også er jeg så glad i Therese, Johanne og Kristine, vet ikke helt hvorfor. Men er bare sånn. Så første jenta skal hete Thea Kristine. Det er bestemt!

Det gleder jeg meg til! Da jeg var i barnehagen var det ei jente som lærte seg å gå. Så søtt da<3

Gleder meg sånn til et lite frø vokser inni meg. Men kanskje ventetiden er litt fin også? Lurer på hvordan vi har det om et år jeg...

Finnes styggere ja, nokså fornøyd. Kunne vært myyye verre.

Noen av Simmene mine er stokk dumme, blir litt sint jeg, Haha. Er ikke sunt å spille sånne ting på denne tiden av døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...