Gå til innhold

Skravletråden for skravlekjerringene som venter på å bli prøvere!

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hihi, det vil jeg eegentlig ikke si..:P Men det er kun fordi jeg ikke vil bli gjenkjent om det er noen kjentfolk her inne..;) Noen som veit det fra før, som ikke veit at jeg holder til her inne skjønner du..:P

Hva skal ditt første barn hete da? om du vil si det..;)

Annonse

Flink du er! Mye koster de da? Litt interessert serru. Kjørte litt igjen istad. Skumle greier.

Er det bare oss av skravlegjengen som er på? Enda lyst på baby jeg. Kunne det ikke gått vekk bare bittelitt?

De på nettet koster 30 kroner! Da har du den tilgjengelig i 24 timer! :o)

Flink du er som kjører hjemme da! Har ikke kjørt EN gang hjemme jeg! =P

Er visst bare oss her! *hihi*

Samme sier jeg, kan det ikke bare forsvinne litt! Men blir ikke noe bedre av å være her inne da! =P

Men bytta litt nick jeg. Blir så fort lei, men beholder alltid Vesl@89 da. Så du kjenner meg nok igjen:)

Blir ikke noe bedre her inne heller, men nå vet jeg at det er flere som har det sånn. Og det er litt godt.

De prøvene var billige da!

Jeg har hett Tanta til Celine i to år snart på DinBaby jeg, så kan ikke bytte! *hihi*

Men så er jo Celine den personen jeg er mest glad i her på denne jord òg da!! :o) Kan ikke bytte bort ho da! =P

Ja det er ganske billig. Utrolig fin måte å gjøre seg "klar" til teoriprøva på! Men jeg har gått på teorikurs òg da, så er akkurat de samme spørsmålene som jeg har i den oppgaveboka vi fikk der! Så er glad jeg valgte å gå på det kurset!

Jeg begynte å titte litt på dib da søstra mi fikk Celine. Og siden jeg var dagmamma for en gutt på bare 8 mnd da, så hadde jeg også noen spørsmål og sånn. Og siden har jeg bare blitt her! *hihi*

Hvorfor er du rastløs? =P

Det er helt fantastisk å være tante!! Jeg kan ikke skjønne at jeg kan elske noen mer, enn det jeg elsker Celine!

Så tror mine egne barn må dele meg VELDIG med ho! *hihi*

Jeg snakker med noen venninner på msn jeg! :o)

Ingen andre her på en fredags-kveld da? =P

Søsknene mine fire er alle under 12 år så håper de greier å vente en liten stund til. Vil bli mamma først lissom. Lovt eldstebror min å komme i konfirmasjonen hans med en onkelunge eller fler. Og han gleder seg til å bli onkel. Søt da... Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...