Gå til innhold

Juni: da har vi hatt første tur i ambulanse :(


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

lillemann datt ned av stelle benken i går...huff det var skummelt det. ble ambulanse tur på oss...og overnatting på sykehuset. fy de er raske disse små..bøyde meg bare ned for å hente opp en bleie. og pang ...der lå han i gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj..huff,nå fikk jeg vondt inni meg.hvordan gikk det me han da?håper alt gikk bra.da hadde jeg blitt drit redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh shit, det må ha vært en fæl opplevelse! håper det går bra med lillemann. besvimte han? uff, rett på flisene. tenk at det kan skje så fort. ikke lett å sikre seg mot hver minste ting heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda! Stakar Isaac Alexander, og stakar dere! Huff forferdelig følelse må det være! Det er jo SÅ fort gjort at slikt skjer, huff. Bra alt er bra med lillemann nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemann er sliten og litt sutrete , men ellers i stor form..heldigvis...ja det var ikke noe gøy...men jeg var faktisk helt rolig hele tiden. men det var rart å se den lille fyren ligge i ambulansen på båre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble helt kvalm når jeg leste innlegget ditt. Så bra at det ikke gikk verre enn det gjorde!

Uff, man vet jo aldri om det er en selv som det skal skje med. Man forsøker å holde kontroll, men så skal man bare ...osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...fikk helt vondt i magen...:( d må være så fælt...r jo veldig fort gjort...uff...men...godt å høre at det går bra med han nå...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...