Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Endelig har jeg kommet meg til 3 trimester:) Er godt å ha kommet seg hit og vite at det ikke er så uendelig lenge igjen;)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2006 Har termin 25 februar:) Og takk takk..
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Hei..jeg vil også være med inn hit i dag! har visst samme termindag som deg hoppetussa :-) Godt noen følger med...trodde ikke jeg skulle hit enda jeg :-)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2006 Godt det er flere av oss med samme dato Tskjekjerringa:) Hihi..
Fregnefjes*to barns mor* Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Så bra at du visste det. Jeg var litt usikker jeg også. Jeg har også termin 25 februar. Stemte deres termin med ul? Tenk nå er det bare 12 uker igjen.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2006 Så koselig at det er så mange med samme termin her:) Ja,ul termin stemte faktisk med mens terminen min. Hva med deres? Håper de neste 12 ukene bare flyr avgårde:) Er så spent på å få møte snuppa i magen min!
Fregnefjes*to barns mor* Skrevet 3. desember 2006 #10 Skrevet 3. desember 2006 Det gjorde ikke min. Tror ukene kommer til å gå fort nå. Det er jo jul i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå