Gå til innhold

Til Meg 35

ønsker meg en baby ti! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trist at du mistet din lille baby, det gjør meg virkelig vondt. Men å spå om når/om du blir gravid igjen gjør jeg desverre ikke. Dette har jeg skrevet til flere som spør om å bli spådd om slike ting, så hvis du leser trådene der jeg har svart skjønner du nok bedre. Hadde jeg kunnet hjulpet deg hadde jeg selvfølgelig gjort dette, men synes det blir helt feil å spå om slike sårbare ting. Det blir ikke seriøst syns jeg. Spår gjerne om andre ting, og ja det hender jeg får opp svangerskap, men som nevnt i en annen tråd kan disse kortene ha forskjellige betydninger og da blir det falske forhåpninger hos den jeg spår. Beklager igjen, men jeg tror nok du forstår. Lykke til videre i prøveperioden din:) Et englekort på veien kan du få.....Dette kortet er et budskap fra engelen Maya... du anbefales på det sterkeste å fortsette på en utdannelse, opplæring, studier e.l fordi kunnskap og erfaring du får av dette vil akselere modningen av din livsmisjon. Du er kanskje bekymret over om du har midler til å fortsette denne opplæringen, men du blir forsikret om at alt vil bli gitt deg på veien. KLEM

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7310683-til-meg-35/#findComment-7310761
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...