Gå til innhold

Au! Vondt i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har hatt vondt i magen og ryggen hele dagen! Mulig jeg har stressa litt men likevel? Er da ikke syk, forstår ikke dette! Kan det være noe farlig, hva trur dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur det må være bekkenløsninga som har meldt sin ankomst. For i dag er smerten mer konsentrert bak i ryggen. Men ble litt bekymra fordi magesmertene gikk i "tak". Men det virker altså som om alt er i orden, da!

Skrevet

Ja, er nok bekkenløsning, merker det godt nederst i ryggen og foran ved hoftene, ikke godt. Viktig å ta mye pauser, unngå å gå for mye, ellers skal jeg love deg at det blir mye verre, har prøvd selv.. ;)

Skrevet

Hehe, ja det e jo ei fantastisk trøst. Føler meg bra idag da. Håper det bare var fordi jeg hadde stått for mye. Men må se på jobb i morra, dersom det blir verre må jeg nok få meg ei gradert sykemelding

Sliter også med kynnere - og synes det er litt ekkelt. Er jo bare 14-15 uke på vei.

Skrevet

Oi det var tidlig med kynnere ja..Du bør ta det mer med ro. Fortell legen el jordmor om dette.. Kanskje arb giver kan tilrettelegge litt mer for deg hvid jobben er tung. Får håpe du ikke blir mer plaget med bekkenløsing da. Ikke godt!

Skrevet

Kjente det varma godt med litt medlidenhet!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...